Медіамагнат звинуватив McDonald's в расизмі і вимагає $10 млрд

Макдональдс, Байрон Аллен, дискримінація, позов до суду, колаж
Фото: Колаж Фокусу | Позивачами стали компанії, що належать медіамагнату Байрону Аллену

З точки зору компаній-позивачів, McDonald's відмовляється розміщувати рекламу в медіакомпаніях, які належать чорношкірим.

Related video

На фастфуд-гіганта McDonaldʼs подали в суд за нібито дискримінацію при розміщенні реклами. Як повідомляє The Wall Street Journal, позивачами стали дві компанії, які належать медіамагнату Байрону Аллену.

Йдеться про розважальну медіакомпанію Entertainment Studios Networks і мовну компанію Weather Group. Їх представники стверджують, що McDonaldʼs жодного разу не погодився розміщувати свою рекламу на їх майданчиках і в принципі на майданчиках компаній, які належать чорношкірим.

У позові компаній йдеться, що McDonaldʼs порушила федеральні закони про громадянські права через свою "расову ворожнечу та расові стереотипи" при розподілі рекламних доларів. Згідно з ним, у 2019 році фастфуд-гігант витратив на телевізійну рекламу в США близько $1,6 млрд, з яких менше 5 мільйонів доларів, або 0,31%, отримали телеканали, що належать чорношкірим. Також у позові йдеться, що компанія жодного разу не розмістила рекламу в мережах Entertainment Studios з часу її створення у 2009 році, при цьому заплативши за велику кількість реклами в аналогічних мережах, які належать білим.

Компанії оцінюють суму збитків у 10 мільярдів доларів.

Цей позов — один з кроків кампанії, яка проводиться Байроном Алленом, мета якої — пробудити корпорації США витрачати більше грошей на рекламу в медіакомпаніях, які належать магнатові.

Зі свого боку, McDonaldʼs відреагував на позов заявою, в якій повідомив, що протягом найближчих чотирьох років збільшить до 10% частку свого рекламного бюджету на компанії, що належать чорношкірим, латиноамериканцям, жінкам та іншим групам. Сьогодні ця частка не перевищує 4%.

Також в компанії пообіцяли збільшити оплату на рекламу медіагрупам, які належать чорношкірим, до 5% від загальнонаціональних витрат на рекламу, з 2% сьогодні.

Нагадаємо, расистський скандал вибухнув у світі моди після того, як головним редактором журналу Teen Vogue призначили 27-річну Алексі Маккеммонд. Виявилося, що, будучи студенткою, вона неприйнятно висловлювалася про азіатів.

Раніше також повідомлялося, що російський телеканал НТВ звинуватили у расизмі через скетч про Барака Обаму.