Нарешті наважилися: McDonald's остаточно йде з РФ, бізнес продадуть

макдональдс, макдональдс росія

За словами СЕО компанії, це складне питання, яке "не має прецедентів" і загрожує серйозними наслідками.

Related video

Після 32 років роботи в Росії McDonald's вирішив остаточно піти з російського ринку та запустив процес продажу бізнесу. Про це повідомляє The New York Times із посиланням на лист виконавчого директора компанії Кріса Кемпчинські.

"Це складне питання, яке не має прецедентів, але передбачає серйозні наслідки", — зокрема, йдеться в повідомленні, адресованому франшизам, співробітникам і постачальникам. Кемпчинскі підкреслив, що компанія не може ігнорувати гуманітарну кризу, спричинену війною в Україні.

В офіційній заяві McDonald's щодо цього також сказано, що подальше володіння бізнесом у Росії не є доцільним і не відповідає цінностям американської корпорації.

Компанія готується продати свій бізнес місцевому покупцю. Це означає, що ресторани мережі більше не можуть використовувати ім'я, логотип, брендинг або меню McDonald's. У цьому компанія збереже свої товарні знаки в Росії.

Як наголосили в корпорації, усім співробітникам у Росії виплачуватимуть зарплату аж до завершення угоди, це дозволить людям надалі працювати "з будь-яким потенційним покупцем".

У Росії до повномасштабної війни в Україні працювало 850 закладів і 62 тис. співробітників. У результаті відходу з Росії корпорацію очікує списання в розмірі близько $1,2–1,4 млрд.

У росЗМІ, у свою чергу, заявляють, що мережа ресторанів продовжить роботу в Росії під новим брендом. За інформацією російських журналістів, заклади відкриються вже в середині червня, при цьому колектив, сітка та меню збережуться. Бізнес, як і раніше, співпрацюватиме зі своїми постачальниками, 90% яких — російські компанії.

Нагадаємо, 8 березня стало відомо, що McDonald's вирішив тимчасово закрити свої заклади в Росії через військові дії в Україні. У компанії зазначили, що закриття ресторанів є єдиним правильним рішенням.

Незважаючи на офіційне рішення, у країні продовжив роботу кожен шостий ресторан мережі.