Розміром з Італію: у США частину Мексиканської затоки хочуть виставити на аукціон

Мексиканська затока, затока, нафтова платформа,
Фото: EADaily | Виставлену на аукціон територію можна порівняти з Італією

У МВС США запропонували провести аукціон, який дозволить компаніям отримати право на видобуток нафти в центральній та західній частині Мексиканської затоки площею понад 29 млн га. Цю територія можна порівняти з Італією.

Related video

Міністерство внутрішніх справ США пропонує виставити на аукціон територію центральної та західної частини Мексиканської затоки загальною площею понад 29 млн га. Американські нафтогазові компанії братимуть участь в аукціоні, змагаючись за право придбання цієї території з метою подальшого видобутку нафти. Про це повідомляє The Guardian.

За даними федерального уряду США, на цій ділянці протягом наступних 50 років можна буде видобути понад 1 млрд барелів нафти та 4,4 млн кубічних футів газу.

Американські нафтогазові компанії зможуть поторгуватися за територію з метою видобутку нафти, на якій протягом найближчих десятиліть планується будівництво бурових проєктів. Видання зазначає, що її площа понад 29 млн гектарів, що можна порівняти з розміром Італії.

Вибух нафтової платформи, мексиканська затока, нафтова платформа, катастрофа, Fullscreen
Вибух на платформі Deepwater Horizon у Мексиканській затоці в 2010 році потряс увесь світ
Фото: Вікіпедія

Прийняте владою рішення було оголошено менш як за місяць до 13-ї річниці однієї з найбільших техногенних катастроф. Вибух на платформі Deepwater Horizon у Мексиканській затоці в 2010 році сколихнув увесь світ.

На шельфі Мексиканської затоки зосереджено значні запаси нафти та природного газу. Видобуток цих корисних копалин ведеться переважно за допомогою нафтових платформ.

Раніше Фокус писав, що в одному зі штатів США підліткам заборонили заходити до соцмережі вночі. Нові закони зобов'язують батьків мати доступ до облікових записів своїх дітей у соцмережах та видавати дозвіл, щоб неповнолітні могли користуватися месенджерами.

Також повідомлялося, що в США відкрився Музей невдач, у якому розповідають про провали відомих компаній. Семюел Вест заснував його у Швеції в 2017 році. Незвичайні предмети з усього світу розповідають про невдачі, які пережили багато популярних брендів.