Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Холодна підлога замість Криту: лоукостер "висадив" сім'ю не в їхньому місці призначення (фото)

Даррен Рейні змушений був із сім'єю ночувати на підлозі аеропорту через екстрену посадку рейсу
Сім'я Рейні втратила день відпустки на Криті | Фото: Соцсети

41-річний Даррен Рейні з Хартфордшира (Велика Британія) заявив, що його сім'ї, включно з трьома дітьми, довелося всю ніч спати на підлозі в аеропорту після того, як авіакомпанія easyJet "висадила" їх не в тому місці призначення.

Чоловік розповів, що летів лоукостером із Лутона на Крит, але літак здійснив аварійну посадку в Спліті (Хорватія) через погане самопочуття бортпровідника, пише Daily Mail.

Пасажирів попросили чекати на борту, поки не знайдуть заміну, але після півторагодинного очікування авіакомпанія повідомила, що їм доведеться залишитися в країні на ніч, доки вранці наступного дня не з'явиться заміна.

"Ми отримали весь багаж, зійшли з літака, пройшли паспортний контроль, і нам сказали, де зустрітися", — згадує багатодітний батько.

Він додав, що easyJet спочатку обіцяла надати житло, але після ще однієї години очікування людям сказали, що їм доведеться самостійно шукати місце для ночівлі.

Відео дня

Коли пасажири зійшли з літака, магазини в аеропорту Спліта, а також ресторани поблизу були зачинені, тож купити їжу чи поїсти не вдалося.

Оскільки витрати на житло не вписувалися в бюджет сім'ї, вони були змушені розташуватися на ніч на холодній і жорсткій підлозі в терміналі аеропорту.

Троє хлопчиків сплять на підлозі в аеропорту
Сини Даррена Рейні сплять на підлозі в аеропорту Спліта в Хорватії
Фото: Соцсети

"Я не спав і наглядав за дітьми, поки дуже мила співробітниця авіакомпанії не підійшла і не запитала, чи не потрібні нам ковдри", — продовжив чоловік. Він усю ніч перевіряв оновлення в додатку easyJet .

На Крит сім'я вилетіла тільки о 13:45, приземлившись на острові близько 18:00 і фактично втративши день відпочинку. Даррен поскаржився, що кілька днів не міг нормально спати, був перевтомленим і напруженим, а також "нещасним у всіх відношеннях".

Компанія відмовилася повернути гроші або виплатити компенсацію за вимушену посадку літака, пояснивши це тим, що приземлення було аварійним, а в такому разі жодних виплат не передбачено.

Після того, як про ситуацію стало відомо, easyJet вибачилася і пообіцяла відшкодувати вартість "втраченої ночі" як "жест доброї волі".

Нагадаємо, у Франції ледь не зіткнулися два літаки, повні пасажирів.

Також повідомлялося, що пасажири літака промучилися 17 годин через "двох дурнів".