Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Модний бренд перетворює жіночу спідню білизну на дорогі аксесуари для волосся (фото)

Колаж: крупний план шпильки з етикеткою JennyFax і дівчина з цим аксесуаром у волоссі
На думку дизайнерів носіння спідньої білизни у волоссі скоро стане модним трендом | Фото: колаж Фокус

Японський модний бренд JennyFax привернув багато уваги своєю новітньою колекцією аксесуарів для волосся, що складається з жіночої білизни й з приклеєною до неї шпилькою для волосся.

Засновниця бренду Джен Фан завжди була відома своїми нонконформістськими дизайнерськими рішеннями. Про це пише Oddity Central.

Японський бренд JennyFax викликав ажіотаж своєю новою колекцією аксесуарів для волосся: дизайнери представили шпильки, прикріплені до елементів жіночої білизни. Користувачі соцмереж були здивовані таким відкриттям.

Більшість людей носять спідню білизну на голові тільки жартома або на спір, але нетрадиційний модний бренд JennyFax готовий переписати правила. На думку дизайнерів носіння трусів у волоссі скоро стане модним трендом. Японський бренд використав спідню жіночу білизну і приклеїв до неї металеву шпильку і створив оригінальний аксесуар, який, безсумнівно, привертає увагу. Нова шпилька, влучно названа "бантиком з трусиків", представлена в трьох кольорах: чорному, рожевому і синьому, і коштує цілих 17 600 єн (4900 гривень).

Відео дня
Дівчина носить шпильку з елементом білизни з колекції японського бренду JennyFax
Нова шпилька, влучно названа "бантиком із трусиків", представлена в трьох кольорах: чорному, рожевому і синьому.
Фото: Oddity Central

Засновниця бренду Джен Фан завжди була відома своїми нонконформістськими дизайнерськими рішеннями, і бант на трусиках безумовно відповідає тону бренду.

Фотографії спірного аксесуара нещодавно стали вірусними в китайських соціальних мережах, спричинивши бурхливі онлайн-дебати про творчу свободу модних брендів.

Видання зазначає, що JennyFax є не першою компанією, яка виходить за рамки звичного дизайну. Balenciaga регулярно викликає суперечки своїми нестандартними, часом шокуючими творіннями, як і інші менш відомі бренди, як-от ZNWR або Felissimo.

Раніше Фокус повідомляв, що дівчина розплакалася через дії перукаря. Мешканка Айдахо Ешлі опинилася в неприємній ситуації. За день до весілля своєї сестри вона вирішила оновити образ і зробити модне фарбування, але результат виявився зовсім не таким, як очікувалося.

Також стало відомо, що чоловік повірив, що одружиться з королевою краси. Пенсіонер із Бельгії повірив, що спілкується зі справжньою моделлю Софі Вузелан. Чоловік проїхав 800 км і перевів 25 000 фунтів стерлінгів (майже 1,4 млн гривень) шахраям, але дізнався, що його обдурили.