Крім семимістної версії з'явиться і варіант на п'ять місць, а гама матиме виконання з одним або двома електромоторами.
На Шанхайському автосалоні, що відкривається сьогодні, компанія Mercedes-Benz представила електричний кросовер EQB. Mercedes EQB став третьою електричною новинкою компанії в цьому році, розширивши гаму EQ (так позначаються моделі Мерседеса на електротязі) до чотирьох моделей.
Mercedes EQB — не просто аналог кросовера Mercedes-Benz GLB, що оснащується двигунами внутрішнього згоряння, а, по суті, його електрична версія, адже машина побудована на тій же платформі MFA2.
В обох моделей — однакові база (2 829 мм) і ширина (1 834 мм), а також багато в чому подібний дизайн. Утім, в EQB є свої "електричні" особливості — зокрема, заглушка замість решітки радіатора. Також присутнє інше оформлення кузова спереду та ззаду. За габаритами (4 684 мм у довжину) електричний EQB на 50 мм довшим GLB (4 634 мм).
Аналогічно GLB, в електричного EQB трирядна архітектура салону із сімома посадочними місцями. Щоправда, на третьому ряду зможуть сидіти пасажири зростом не вище 165 см — по суті, це місця для дітей. Зате крісла другого ряду можуть рухатися в поздовжньому напрямку в діапазоні 140 мм, що дозволяє збільшити обʼєм багажника на 190 л.
Корисний простір для багажу складає від 465 до 1 620 літрів, а в пʼятимістної версії (в майбутньому зʼявиться і така) обсяг багажника варіюється в межах від 495 до 1 710 л.
Третій ряд сидінь — стандартне оснащення для EQB в Китаї, а в Європі це буде опція.
На момент дебюту оприлюднені характеристики тільки для найпотужнішої версії в гамі — повнопривідний Mercedes EQB 350 4Matic із двома моторами (по одному на кожній осі). Сумарна потужність силової установки — 292 к. с. Ємність тягової батареї становить 80 кВт∙год, чого, як заявляють у Мереседесі, повинно вистачити на 478 км. Щоправда, це пробіг по циклу NEDC, а ось за більш реалістичним стандартом WLTP — 419 км. Електрокар підтримує зарядку постійним струмом від терміналів потужністю до 100 кВт.
Для ринку Китаю електромобіль вироблятимуть тут же, на спільному підприємстві BBAC, а ось глобальний EQB, який буде представлений також у цьому році, стане на конвеєр мерседесівського заводу в Угорщині. Там машина вироблятиметься разом зі співплатформенними гібридами CLA і CLA Shoting Brake, що заряджаються.
В Європі в електрокросовера будуть й інші версії — базовою стане 190-сильна EQB 250 з одним мотором і батареєю на 66,5 кВт∙год. При цьому в компанії обіцяють запустити і версію зі збільшеним запасом ходу.
У Китаї Mercedes EQB зʼявиться в продажу незабаром після дебюту, хоча цін поки немає. В Європі машина піде в продаж у другій половині року, а в США — вже у 2022-му. На українському ринку, як Фокус повідомляв раніше, Mercedes EQB дебютує в першій половині 2022 року.
Також у Шанхаї відбувся дебют Mercedes EQS — цей електрокар, як ми розповідали раніше, стане електричним аналогом S-Класу завдяки багатому оснащенню та достатку сучасних технологій.