Новий електричний кросовер Volkswagen ID.6 отримав трьохрядовий салон на сім місць і два типи приводу — задній і повний.
Компанія Volkswagen представила новий електричний кросовер ID.6, з появою якого лінійка серійних електрокарів компанії виросла до трьох моделей (раніше на ринок вийшли хетчбек ID.3 і компактний кросовер ID.4). Новинка отримає семимісний салон, а дебютує на майбутньому автосалоні в Шанхаї.
При цьому ID.6 призначається виключно для Китаю — в цьому її головна відмінність від глобальних "трійки" і "четвірки".
Найбільша цікавинка VW ID.6 полягає в тому, що машина відразу представлена у двох варіантах — ID.6 X і ID.6 Crozz, які злегка відрізняються за дизайном. Відмінності мінімальні, але помітні: різні фари, бампери і декоративне оздоблення, включаючи дрібні елементи в інтер'єрі.
Більш того — ці версії і випускатися будуть на різних заводах. ID.6 Crozz — на спільному підприємстві FAW-VW на півночі Китаю, а ID.6 X — на СП SAIC-VW на півдні країни.
За винятком семимісного салону і заточенності під китайський ринок новий кросовер мало чим відрізняється від раніше представлених ID.3 і ID.4. Новинка побудована на тій же платформі MEB, однак для розміщення третього ряду сидінь колісну базу довелося збільшити до 2965 мм. Та й в цілому ID.6 на 30 см довше ID.4.
Дизайн у "шістки" оригінальний, а ось салон з двома окремими ЖК-дисплеями, трьохспицевим кермом і незвичайним селектором трансмісії у вигляді відростка приладової панелі — ті ж самі, що у ID.3 і ID.4.
Технічна начинка теж ідентична попереднім електрокарам марки. Так, базова версія ID.6 з заднім приводом має мотор потужністю 180 к.с., а на сходинку вище стоїть також задньопривідний кросовер з мотором на 204 "сили". Єдине повнопривідне виконання має, як і у ID.4, силову установку з двома двигунами совокупної потужністі 305 к.с.
Ємність тягових акумуляторів також не змінилася — це батареї на 58 і 77 кВт∙ од. Запас ходу на одній зарядці по циклу NEDC варіюється у межах 438-588 км в залежності від мотора і батареї.
Продажі Volkswagen ID.6 почнуться вже влітку, хоча ціни ще не озвучені. У компанії відзначають, що до 2030 року частка електрокарів в загальній структурі продажів бренду в Китаї повинна досягти 50%.
Раніше ми повідомляли, що в Європі перші покупці ID.4 отримали свої машини. Крім того, стало відомо, що в Україні офіційні продажі електрокарів Volkswagen не почнуться до 2023 року.
Також Фокус одним з перших в Україні протестував VW ID3, перший серійний електрокар марки. Читайте в нашому тест-драйві, як їде машина, який у неї комфорт і запас ходу.