Компанія Hennessey провела швидкісні аеродинамічні випробування нового гіперкару Venom F5, здатного розігнатися до 500 км/год.
Тести проходили на 3,5-кілометровій злітно-посадковій смузі колишньої авіабази ВПС США в Арканзасі. На першій стадії випробувань потужність мотора була обмежена на позначці 900 к.с. А ось пікова віддача досягає тисячі вісімсот сорок дві "сили" і 1617 Нм!
Американський гіперкар Hennessey Venom F5 масою 1360 кг оснащений 6,6-літровим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом. У компанії стверджують, що це найпотужніший силовий агрегат, яким будь-коли оснащували серійні машини. А енергоозброєність, тобто відношення потужності до маси, "набагато перевищує показник будь-якого сучасного дорожнього автомобіля". І в це можна повірити — вага карбонового монокока становить всього 86 кг.
Розгін з місця до "сотні" займає у Venom F5 менше трьох секунд, до 400 км/год — 15,5 секунди. Максимальна заявлена швидкість досягає 500 км/год. Хоча на першому етапі випробувачі зупинилися на позначці в 320 км/год або 200 миль/год (машина-то американська).
Наступна серія тестів буде присвячена поліпшенню маневреності та стійкості автомобіля, а також зворотного звʼязку з водієм. Команду випробувачів очолює Джон Хейнрі, який багато років пропрацював у General Motors, зокрема заступником головного інженера відділу по розробці спорткару Chevrolet Corvette.
Нині рекорд для серійних автомобілів, яким дозволено виїжджати на дороги загального користування, становить 455,3 км/год — на початку цього року його встановив американський гіперкар SSC Tuatara.
У Hennessey серйозно налаштовані перевершити цей результат. Всього буде випущено 24 примірника Venom F5. Ціна стартує від 2,1 мільйона доларів.
Крім того, в компанії займаються тюнінгом потужних спорткарів і позашляховиків. Як ми писали раніше, тут порівняли динаміку спорткара Ford Mustang Shelby GT500 і позашляховика Dodge Durango SRT Hellcat. Машини змагалися в драг-рейсингу, а незабаром отримають пакети доробок для підвищення потужності до 1000 к.с.
Раніше Фокус повідомляв, що Bugatti випустив 300-й гіперкар Chiron. Виготовлення кожного автомобіля займає десять місяців, а фінальна збірка — ще вісім тижнів.
Також ми писали про те, що Mercedes-AMG представив серійну версію спортивного гіперкару Project One. Своїми враженнями про машину поділився семиразовий чемпіон Формули-1, британський автогонщик і пілот команди Mercedes-AMG Petronas Льюїс Хемілтон.