Розділи
Матеріали

За перші два дні продажів в Україні Nissan Leaf зібрав замовлень на 20 млн гривень

Фото: Nissan | Електрокар Nissan Leaf

Судячи з бадьорого старту продажів, електрокар матиме успіх на вітчизняному ринку.

З 11 травня в Україні стартували офіційні продажі електрокара Nissan Leaf. Як Фокус повідомляв раніше, машина вийшла на наш ринок в єдиній багатій комплектації N-Connecta за ціною 976 490 гривень.

На перший погляд може здатися, що майже мільйон гривень — це багато для аж ніяк не преміальної моделі, яка, до того ж, у попередні роки, по суті, сформувала український ринок електрокарів за рахунок ввезення старих екземплярів зі США. Серед переваг "офіційного" Ліфан — заводська гарантія і можливість покупки за фірмовою програмою Nissan Finance (кредит терміном до 7 років зі ставкою 0,01% в перші три роки). З іншого боку — мільйон є мільйон.

Але вже за підсумками перших двох днів продажів можна сказати, що скептики виявилися осоромлені. Як Фокусу повідомили в компанії "Ніссан Мотор Україна", за цей період на Leaf зібрані 20 замовлень — і це відмінний результат! Виручка імпортера за 20 проданих машин складе 19,5 млн гривень.

У структурі зібраних замовлень очікувано переважають фліт-продажі — їх частка склала понад 50%. Але й у "приватників" Ліф, як бачимо, також затребуваний. Іншими словами, братимуть!

Якщо інтерес до машини і далі збережеться на такому рівні, до кінця 2021 року Ліфу цілком під силу посісти помітне місце в сегменті нових електрокарів, що продаються в Україні.

Раніше Фокус повідомляв, що на Шанхайському автосалоні дебютував кросовер Nissan X-Trail нового покоління. Після появи глобальної версії новинка вийде і на інші ринки за межами Китаю.

Також ми розповідали, що Subaru оприлюднила перші тизери свого дебютного серійного електрокара. Кросовер на ім'я Solterra, який можна порівняти за габаритами з Forester, створений спільно з Toyota і вийде на ринок у 2022 році.