Mercedes-Benz G500 4x4² — версія моделі для найсуворіших умов. Кліренс позашляховика — 450 мм.
Новий Mercedes-Benz G500 4x4² зняли під час тестів. Екстремальна версія Ґелендваґена для важкого бездоріжжя проходить випробування за полярним колом у Швеції і буде представлена цього року. Про це повідомляє сайт Motor1.
Дизайн Mercedes-Benz G500 4x42 перестав бути секретом, адже позашляховик практично не прикритий камуфляжною плівкою. Від стандартного Ґелендваґена його відрізняють розширювачі арок, позашляхові шини, а також додаткова оптика та багажник на даху.
Крім того, Mercedes-Benz G500 4x4² зберіг свою візитну картку — портальні мости, завдяки яким кліренс складає цілих 450 мм (це дозволяє форсувати метрові броди). Звичайно ж, передбачені повний привід зі знижувальною передачею і блокування диференціалів.
Як і позашляховик попереднього покоління, автомобіль буде оснащений 4,0-літровим V8 твін-турбо. Характеристики Mercedes-Benz G500 4x4² невідомі, але в стандартному G500 цей двигун розвиває 422 к. с., а в зарядженому Mercedes-AMG G63 — 585 к. с. За попередніми даними, позашляховик отримає найпотужнішу версію турбомотора.
Раніше Фокус повідомляв, що кілька різних Mercedes-Benz G-Class стали героями короткометражного фільму. Знімали його в Україні.
Також ми писали, що за Ґелендваґенами вишикувалися черги і деяких версій доведеться чекати три роки.