На місці задніх сидінь Opel Mokka Electric з'явився вантажний відсік із безліччю висувних шухляд. Таке рішення дуже зручне для служб доставки.
У лінійці Opel Mokka Electric з'явилася незвична комерційна версія. Електричний кросовер перетворили на оригінальний фургон. Про це повідомляє офіційний сайт концерну Stellantis.
Візуально-комерційний електромобіль Opel Mokka не відрізняється від стандартної версії. У нього похилий дах, короткі звиси кузова та передня частина в стилістиці Opel Vizor — із чорною вставкою на місці решітки радіатора та матричними діодними фарами.
Головні зміни відбулися всередині. У кросовера зняли задні сидіння, а на їхньому місці з'явився своєрідний органайзер із безліччю висувних шухляд, створений у компанії Bott GmbH & Co. KG. Таке рішення зручне для пересувної майстерні або служб доставки — у кожну скриньку можна розмістити окреме замовлення. Від водія вантажний відсік відокремлений решіткою.
З технічного погляду — жодних змін. Електромобіль Opel Mokka оснащений 136-сильним мотором і батареєю ємністю 50 кВт∙год. Він може розвинути 150 км/год, а запас ходу становить 338 км. Зарядити електрокар на 80% у швидкому режимі можна за 30 хвилин.
Раніше Фокус повідомляв, що аналогічний фургон-кросовер створила й Renault, однак у його салоні немає органайзера.
Також ми писали, що Opel, Citroen і Peugeot презентували електричні фургони підвищеної прохідності.