Найбільшою популярністю в автомобілістів користувалися недорогі моделі з доволі простою конструкцією. Наймасовіші з них розходилися багатомільйонними тиражами.
Перші автомобілі були недешевим штучним товаром, проте винахід конвеєрного складання дозволив перейти до створення масових "народних" моделей. Їх випускали мільйонами, а невисока ціна робила такі авто дуже популярними серед небагатих громадян. Фокус розповість про найпопулярніші авто в історії.
5 місце. Citroen 2CV (1948–1990) — 5 114 961 авто
Citroen 2CV має прогресивне передньопривідне компонування з опозитним двигуном, але вражає простотою конструкції. Наприклад, на ранніх моделях заради зниження вартості ставили один ліхтар. Citroen 2CV підкуповував не тільки невисокою ціною, а й економічним двигуном і м'якою підвіскою, що давала змогу провезти по бездоріжжю кошик із яйцями в багажнику, не розбивши жодне з них.
4 місце. Mini (1959–2000) — 5 505 874 авто
Класичний Mini зробив переворот у сегменті міських авто. За довжини трохи більш ніж 3 метри він уміщував чотирьох. Його компонування з переднім приводом і поперечним розташуванням двигуна стало традиційним для всіх авто бюджетного та середнього класу. А ще Mini радував своєю керованістю й навіть тричі виграв ралі Монте-Карло.
3 місце. Renault 4 (1961–1992) — 8 135 424 авто
Renault 4 — перша передньопривідна модель французького бренду. Автомобіль випускали в 15 країнах світу. Він зарекомендував себе як дуже міцний і витривалий, а високий кліренс і довгохідна підвіска давали йому змогу впевнено почуватися навіть на бездоріжжі. Незабаром у Renault 4 з'явиться сучасний наступник із електромотором.
2 місце. Ford T (1908–1927) — понад 15 000 000 авто
Саме в Генрі Форда народилася ідея перевести заводи на конвеєрне складання, тож не дивно, що Ford T став першим масовим авто у світі. У нього проста конструкція та скромний 23-сильний мотор, але модель була дешевою та невибагливою. Поступово її вартість зменшили з 900 до 260 доларів, тож Ford T став доступним навіть робітничому класу. Не дивно, що американці кажуть: Генрі Форд посадив Америку на колеса.
1 місце. Volkswagen Beetle (1938–2003) — 21 529 464 авто
Volkswagen Beetle — абсолютний рекордсмен, і його досягнення навряд чи вдасться повторити. Обтічне задньомоторне авто Фердинанд Порше створив на замовлення Адольфа Гітлера наприкінці 30-х, і після Другої світової війни від нього хотіли відмовитися як від безперспективного.
Однак "Жук" не просто довів свою життєздатність, а й став масовим і культовим — його випускали в 15 країнах світу. На базі Beetle створили ціле сімейство авто — від мікроавтобуса VW T1 до спортивного Porsche 356.
Успіх цих автомобілів складно повторити. Звісно, у сучасному світі є масові моделі — приміром, Toyota Corolla розійшлася тиражем у 50 мільйонів, а Volkswagen Golf — майже 40 мільйонів. Утім, у них регулярно змінювалися покоління: сучасний VW Golf не має нічого спільного з моделлю першої генерації тоді, як його предок "Жук" за 65 років майже не змінився.
Раніше Фокус розповідав, що своє 70-річчя святкує одна з наймасовіших спортивних моделей у світі — Chevrolet Corvette.
Також ми писали, що Ford припинив випуск однієї з найпопулярніших своїх моделей.