У Югославії ГАЗ-21 перетворили на дрезину, здатну пересуватися рейками. "Волга" отримала величезні залізні колеса і зчіпний пристрій.
У залізничному музеї німецького міста Бад-Наугайм зберігається незвичайна "Волга" ГАЗ-21. Радянський автомобіль перероблено на дрезину. Про це повідомляє сайт Carakoom.
Оригінальний тюнінг "Волги" виконали в Югославії. Місцева залізнична компанія Jugoslovenske Železnice використовувала дрезину для інспекції об'єктів транспортної інфраструктури.
ГАЗ-21 "Волга" третьої серії (1962-1973 років) отримав величезні залізничні колеса, для чого довелося встановити ресорну передню підвіску. Крім того, спереду з'явився зчіпний пристрій (він дає можливість "Волзі" стати вагоном у поїзді) і додано спеціальні домкрати, які дають змогу підняти автомобіль і з'їхати з рейок.
Після розпаду Югославії дрезина "Волга" працювала в Македонії — значилася в компанії Makedonski Železnici в Скоп'є. Поступово авто прийшло в повну непридатність і його залишили іржавіти просто неба.
У 2005 році ГАЗ-21 викупив німецький музей і в 2008-2009 роках вона пройшла повну реставрацію, після чого була протестована в Німеччині. З 2010 року авто експонується в музеї.
Раніше Фокус повідомляв, що старий ГАЗ М-20 "Победа" в Європі продали за ціною нового Volkswagen Passat.
Також ми писали, що в Києві є рідкісна "Волга" для КДБ з двигуном V8 і автоматичною КПП.