Розділи
Матеріали

Інженери розробляють новий тип надважкого безпілотника: як він працює та навіщо потрібний

Безпілотники Stork STM від Animal Dynamics

Безпілотний автомобіль, оснащений потужним двигуном і парашутом, зможе піднімати до 135 кг і літати на відстань до 400 км.

Австралійська компанія Orbital UAV разом із британською Animal Dynamics розробляють новий безпілотний параплан під назвою Stork STM. Подробиці повідомляє видання sUAS News.

Stork STM — це надважкий безпілотний параплан від Animal Dynamics, здатний піднімати вантаж вагою до 135 кг і пролітати до 400 км (відстань між Лондоном і Амстердамом). Він може автономно діяти за межами прямої видимості оператора, а також злітати й приземлятися за допомогою парашута на непідготовлених майданчиках, наприклад, у чистому полі. Розробники пропонують використовувати інноваційний безпілотник для доставки військових вантажів, гуманітарної допомоги в рятувальних операціях.

Orbital UAV, великий розробник і виробник рухових установок, підписав меморандум про співпрацю з Animal Dynamics, що спеціалізується на безпілотних транспортних перевезеннях. Водночас вони домовилися створити потужний, надійний і ремонтопридатний двигун для Stork-STM на важкому паливі, який зможе працювати в найскладніших умовах навколишнього середовища та навіть на низькій навколоземній орбіті, у тому числі витримувати температуру від -30 до +49 градусів за Цельсієм.

"Stork-STM — це новаторський БПЛА, який створить унікальне рішення для оборонного сектора і не тільки, — заявив Тодд Алдер, генеральний директор Orbital UAV. — Animal Dynamics є чудовою нагодою вивести запатентовану технологію двигуна Orbital UAV на європейський ринок і розширити нашу глобальну присутність".

Як очікує гендиректор Animal Dynamics Кевін Аллінгтон, Orbital UAV допоможе його компанії розробити найкращу силову установку для безпілотника. Крім Stork-STM, що розробляються для Великобританії, США й інших союзних країн, двигун також вирішили встановлювати на австралійські літаки Pelican.

Animal Dynamics уже створила повністю робочий БПЛА ST-25 із вантажопідйомністю 10 кг і дальністю польоту 40 км. Зараз компанія пропонує безпілотник різним клієнтам, щоб ті випробували його на практиці, а незабаром планує розпочати серійний випуск і комерційний продаж більшого Stork-STM.

Раніше писали про новий електролітак Ranger від американського стартапу Aura Aerospace, що вміщає п'ять осіб. Транспортний засіб літає за допомогою 8 гвинтів і може розганятися до 808 км/год, а для зручності пасажирів розміщені всередині туалет і кухня.

Нещодавно у Греції запустили в небо перший вітчизняний безпілотний літак Talos. Команда SAS Tech зуміла підняти й приземлити дрон, а дані, зібрані датчиками під час польоту, допоможуть покращити його характеристики.