У червні планується зістикувати фюзеляж, крило і хвостове оперення.
Складання першого літака Ан-178-100Р в рамках контракту на три транспортні літаки проходить відповідно до графіка, повідомив міністр оборони Андрій Таран.
Виробничий процес триває навіть в умовах карантину. Зараз тривають роботи із стапельного складання фюзеляжу. Завершити їх планується до 31 травня. В інших цехах збирають крило, хвостове оперення, елементи систем. На початку червня каркас фюзеляжу заплановано зняти зі стапелів, щоб пристикувати до нього крило і встановити хвостове оперення.
Фюзеляж, крило і хвіст літака побудують на виробничих потужностях ДП "Антонов". Інші вітчизняні виробники поставлять для цих літаків двигуни, шасі, гальма, систему управління.
Ан-178 — середній транспортний літак, який призначений для доставки особового складу, озброєння і легкої військової техніки посадковим і парашутним способами. Вантажопідйомність літака — 18 тонн. Швидкість польоту — 825 км/ч, висота польоту — 12 км, дальність — 5,5 тисячі кілометрів.
Нагадаємо, раніше повідомлялося про те, що Туреччина може допомогти Україні в роботі над проєктом Ан-178.
А на "Антонові" зібрали перший серійний літак без російських деталей.