Пасажирів не допустили до посадки навіть після того, як дозвіл на в'їзд у країну підтвердили естонські прикордонники.
У п'ятницю, 9 липня в аеропорту "Жуляни" (Київ) пасажирів не пустили на борт літака "Wizz Air".
Як повідомив у соцмережі Facebook журналіст Айдер Муждабаєв, українців не пустили в салон авіалайнера, посилаючись на карантинні правила Естонії.
Причому, стверджує журналіст, не допомогло навіть те, що по телефону естонські прикордонники офіційно підтвердили пасажирам, що їх в'їзд у цю країну можливий.
Також Муждабаєв пише про неможливість додзвонитися в авіакомпанію "Wizz Air" для отримання пояснень.
Журналіст наводить текст офіційної скарги одного з пасажирів, у якому говориться, що незважаючи на офіційну інформацію, розміщену на інформаційних сайтах Естонії та підтвердження прикордонною службою Естонії про те, що в'їзд можливий, його з неповнолітньою дитиною відмовилися пустити на борт літака.
"Відмову в перевезенні мені надали не відразу, а лише після наполегливої вимоги, додзвонитися в авіакомпанію неможливо", — йдеться в скарзі.
Підтвердив інформацію про недопуск пасажирів на рейс і журналіст Аркадій Бабченко.
Він розповів, що цим рейсом не змогла вилетіти до Естонії подруга його дочки.
"Співробітник (авіакомпанії. — Ред.) вирішив, що прикордонна служба третьої країни — це він. І він буде вирішувати, кому летіти, кому не летіти", — пише Бабченко.
Нагадаємо, у Познані авіарейс Ryanair в Одесу був затриманий у зв'язку з тим, що пілот не хотів пускати на борт авіалайнера понад 30 українців.
Пізніше з'явилася інформація, що аеропорт у Познані звинуватив в інциденті самих пасажирів з України.
Також повідомлялося, що в аеропорту Харкова пасажирів не пустили на борт літака авіакомпанії SkyUp, і літак вилетів до Туреччини без них. Пов'язано це з тим, що було продано більше квитків, ніж місць на борту авіалайнера.