За інформацією журналістів, два з трьох вагонів поїзда довелося залишити на території країни-сусіда, оскільки в них нібито було виявлено втрату тиску у гальмівній системі.
У столицю України напередодні, 12 листопада, повернувся поїзд №67/68 сполученням Київ – Варшава, у складі якого був лише один вагон, повідомляє Ukraine Rail Monitoring.
Потяг Київ-Варшава прибув до польської столиці ще 8 листопада. Система польського локомотива Newag виявила втрату тиску в гальмівній системі двох з трьох вагонів, внаслідок чого було вирішено відчепити їх і залишити в Польщі.
За інформацією видання з посиланням на джерела у польській залізниці, поїзд прибув на прикордонну станцію Дорогуськ із 25-хвилинним запізненням, оскільки у Яготині після зміни візків не спрацювали гальма. При цьому жодних записів про запізнення до бортового журналу не було внесено.
"Витік виявлений при детальному тестуванні гальм і оцінюється як результат недбалої перевірки систем безпечного курсування, що було допущено саме з українського боку", – йдеться у публікації.
Курсування поїзда "Київ-Варшава" було відновлено "Укрзалізницею" з 4 листопада цього року після півторарічної перерви у зв'язку з пандемією коронавірусу та карантинними обмеженнями. З Києва він вирушає о 18:48, а до Варшави прибуває о 09:02. Назад він відправляється о 17:10, а до Києва приїжджає об 11:00.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" отримала перші п'ять із 100 нових пасажирських вагонів, придбаних за кошти держбюджету та виготовлені на Крюківському вагонобудівному заводі у Полтавській області.
Поки ж українці показують, що коїться в поїздах УЗ, які нині курсують: то вода ллється зі стелі, то лампа прикріплена до стелі за допомогою медичного пластиру.