Розділи
Матеріали

Концерн Unilever не використовуватиме в своїй рекламі слово "нормальний"

Фото: Glassdoor | Unilever

Опитування показало, що більшість респондентів негативно реагують на це слово.

Один із лідерів світового ринку косметики, парфумерії та побутової хімії концерн Unilever (Нідерланди) не використовуватиме слово "нормальний" на упаковках, а також у рекламі своїх косметичних продуктів і засобів особистої гігієни.

Це рішення ухвалене в рамках зусиль компанії розширити стандарти краси, повідомляє прес-служба Unilever.

Взимку минулого року концерн провів опитування про очікування своїх нинішніх і потенційних клієнтів від індустрії краси. У соцдослідженні взяли участь 10 тисяч осіб із дев'яти країн.

У підсумку, 7 із 10 учасників опитування заявили про негативну реакцію на слово "нормальний" в рекламі продукції і на упаковках.

"Ми знаємо, що відмова від слова "нормальний" не вирішить проблему сама собою, але це важливий крок вперед. Це лише одна з дій, які ми вживаємо в рамках нашої стратегії "Позитивна краса", мета якої не тільки завдати менше шкоди, але й принести більше користі людям і планеті", — повідомив топ-менеджер компанії Санні Джайн.

Також в Unilever обіцяють не змінювати в своїй рекламі за допомогою цифрової обробки тіла моделей і колір їхньої шкіри.

Нагадаємо, соціальна мережа Facebook із 4 березня скасувала свою заборону на політичну рекламу, оголошену в листопаді 2020 року.

"Ми ввели цю тимчасову заборону після виборів у США в листопаді 2020 року, щоб уникнути плутанини або зловживань", — нагадала компанія в своєму блозі.

У повідомленні також йдеться, що системи соцмережі не роблять різниці між політичною, передвиборчою та соціальною рекламою — у всіх випадках потрібні авторизація та прозорість.

Зі свого боку, пошукова система Google більше не має наміру стежити за користувачами і передавати їхні дані рекламодавцям. Протягом наступних двох років компанія відмовиться від збору сторонніх cookie-файлів, що здійснюється за допомогою браузера Chrome.

Також Фокус писав про те, що моделі Dior стали героїнями картин Караваджо в рекламі весняної колекції.