Розділи
Матеріали

Авіакатастрофа, про яку не знали: таємницю розбитого літака "20-річної давності" розкрито

Костянтин Пономарьов
Фото: Civil Air Search and Rescue Association | Про авіакатастрофу майже ніхто не знав

Коли співробітники правоохоронних органів прибули на місце, то виявили основний корпус літака, у якого були відсутні двигун, крила, двері та сидіння. Про авіакатастрофу майже ніхто не знав.

Загадку, пов'язану з уламками літака "десятирічної давності", які було виявлено в канадській глушині на початку цього місяця, що залишили слідчих здивованими, нарешті розкрито. Про це пише Daily Star.

Мисливець із Британської Колумбії блукав по схилу гори на північ від Камлупса 3 листопада, коли натрапив на понівечені рештки літака. Він повідомив про свою знахідку в Королівську канадську кінну поліцію (RCMP), яка виїхала на місце, щоб оглянути уламки.

Коли співробітники правоохоронних органів прибули на місце, то виявили основний корпус літака, у якого були відсутні двигун, крила, двері та сидіння.

"Залишився тільки фюзеляж. Зокрема, на ньому не було реєстраційних номерів", — сказав представник поліції.

Ситуація набула ще загадковішого характеру, коли правоохоронним органам не вдалося виявити жодних тіл усередині уламків або поблизу місця аварії. Про авіакатастрофу було відомо небагато, але, згідно із системою звітності, поліція визначила, що уламкам "щонайменше 20-25 років". Таємниця стала ще цікавішою, коли RCMP заявила, що за цей час у цьому районі не надходило жодних повідомлень про зниклі літаки або пасажирів.

Уламки спеціально розмістили посеред лісу
Фото: Civil Air Search and Rescue Association

Нещодавно члени Канадської асоціації пошуку та порятунку цивільних літаків (CASARA) заявили, що вони точно знають, звідки взялися уламки. Вони самі їх там і розмістили. Орвін Волден, пілот CASARA, розповів, що отримав фюзеляж із аеропорту перед його закриттям і два роки тому підняв його на гору, щоб використовувати в тренувальних навчаннях.

"Ми поставили його там, щоб тренувати наших спостерігачів і штурманів. Вони повинні були знайти його на схилі", — сказав він журналістам.

Орвін стверджує, що місце було обрано стратегічно, оскільки воно було розташоване далеко від трас польотів, тому пілоти CASARA могли практикувати польоти в цьому районі, не заважаючи іншим літакам.

Пілоти пошуково-рятувальні команди тренувалися шукати уламки
Фото: нос

Уламки літаків, що розбилися на просторах канадської дикої природи, легко загубити, тому Фред Кері, генеральний директор служби порятунку на повітряному транспорті Британської Колумбії, пояснює, що пошуково-рятувальні команди проводять тренувальні пошуки на історичних уламках або списаних літаках.

"Нам подобається робити це для них якомога реальнішим: дим, поранені люди. Їм це подобається, а ми можемо ставитися до цього як до справжнього збитого літака", — сказав він.

Фред стверджує, що уламки літака ніколи не були таємницею, і заявляє, що місцевий аеропорт і головний центр координації рятувальних робіт провінції у Вікторії були повідомлені про те, що вони там перебувають.

"Я не знаю точно, що сталося, можливо, таблички стерлися. Але в цьому випадку не схоже, що влада дотримувалася протоколу", — додав він.

Раніше Фокус повідомляв, що пасажирка кинула велику пачку грошей у чоловіка на посадковій смузі. Купюри розлетілися по асфальту, після чого пасажир і працівники аеропорту почали збирати їх.

Також стало відомо, що пілот посадив літак посеред жвавої дороги в годину пік. Через несподівану появу повітряного засобу рух транспорту в обох напрямках було ускладнено, поки на місце події виїжджали екстрені служби.