Honda переводить кросовер HR-V на електротягу
Поки у вигляді прототипу Honda SUV e: prototype — серійний паркетник стане однією з 10 електрифікованих моделей марки, призначених для Китаю.
Восени минулого року Хонда представила Honda SUV e: concept — стильний дводверний електрокар із кузовом шутінг-брейк. Що стосується нинішньої чотиридверної новинки, показаної в рамках Шанхайського автосалону, то вона вже носить статус передсерійного прототипу, а за видом і габаритами набагато ближчий до кросовера HR-V.
Від гібридного HR-V електрокар відрізняється відсутністю решітки радіатора та лючка бензобака. А ось світлодіодна оптика не змінилася.
Інтерʼєр електричного концепту, а також і технічні характеристики, японці розкривати не поспішають. Але вже відомо, що новий електрокросовер отримає програмне забезпечення Honda Connect третього покоління — це дозволить, зокрема, отримувати оновлення за допомогою бездротової мережі, розпізнавати голосові команди та здійснювати покупки в інтернеті під час руху.
Ще один важливий елемент — вдосконалена система ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), що забезпечує водієві підвищений комфорт і безпеку. Очікується, що електромобіль надійде в продаж на китайському ринку до весни 2022 року.
Тут же, у Шанхаї, представлений гібрид Breeze, що підключається, від спільного підприємства GAC Honda (клон CR-V). Двомоторна установка i-MMD розвиває 213 к. с., витрата палива — 1,3 л/100 км. Модель надійде в продаж у Китаї в другій половині поточного року.
А до 2026 року японці планують продавати на місцевому ринку мінімум десять електричних моделей, розроблених спеціально для Китаю.
Також на Шанхайському автосалоні Toyota представила передсерійний прототип свого першого електромобіля — новинка під назвою bZ4X порівнянна за розмірами з бестселером Toyota RAV4 і піде в серію в 2022 році.
Раніше ми розповідали, що Honda розсекретила дизайн Civic нового покоління. Дебют новинки відбудеться 28 квітня, коли будуть оприлюднені всі технічні подробиці моделі.