Ferrari почала використовувати ультрачорну фарбу Vantablack для своїх автомобілів (відео)

Фото: скриншот

У Маранелло помітили суперкар Ferrari SF90 Stradale, який здається двомірним через незвичайне чорне забарвлення кузова, що практично повністю поглинає світло.

Related video

Днями на вулицях Маранелло, де розташована штаб-квартира Ferrari, був помічений незвичайний автомобіль цієї марки. Унікальність не тільки в тому, що це суперкар SF90 Stradale — перший заряджає гібрид марки і попутно найпотужнішу модель Ferrari в історії. Куди незвичніше виглядає ультрачорне забарвлення кузова машини.

У перший момент може здатися, що перед нами монтаж, а машина в кадрі "намальована", адже візуально вона здається двомірною. І хоча в самій Ferrari зберігають мовчання з приводу такого забарвлення, є лише одне пояснення — кузов цього SF90 Stradale покритий "ультрачорним" покриттям Vantablack.

Vantablack — це субстанція з вуглецевих нанотрубок, запатентована фірмою Surrey NanoSystems у 2014 році. Таке покриття поглинає до 99,965% світла, що падає, що практично повністю виключає його відображення. Одним з перших автомобілів, прикладу покриття Vantablack, став шоу-кар BMW Vantablack X6, представлений на Франкфуртському автосалоні 2019 року.

BMW Vantablack X6 Fullscreen
BMW Vantablack X6

Пізніше з'явилося ще кілька автомобілів з таким забарвленням кузова, але помічений у Маранелло Ferrari SF90 Stradale — перший представник племені суперкарів із застосуванням Vantablack.

Є дві версії, чому автомобіль отримав це покриття. Перша — індивідуальне побажання чергового покупця Ferrari SF90 Stradale. Таке ексклюзивне забарвлення додатково підкреслить статус власника. Хтось володіє найбільш рідкісним або найпотужнішим Ferrari, то чому б не отримати собі найчорніший з можливих?

Друге пояснення полягає в тому, що компанія почала використовувати Vantablack для маскування ходових прототипів своїх нових моделей. І дійсно, покриття, яке завдяки своїм поглинальним властивостями не дає розглянути вигини і лінії кузова, бачиться ідеальним рішенням, що дозволяє "заховати" прототип куди краще, ніж камуфляжна плівка, зазвичай використовувана автовиробниками.

Раніше Фокус повідомляв, що в Японії загорівся раритетний суперкар Ferrari F40. Пожежа почалася в моторному відсіку і наростала настільки швидко, що до приїзду пожежників автомобіль згорів дотла.

Також ми розповідали, що свій перший електромобіль компанія Ferrari випустить раніше запланованого терміну. Це станеться до 2025 року.