Lamborghini бере курс на електрифікацію з інвестиціями в 1,5 млрд євро
Стратегія Direzione Cor Tauri передбачає появу в найближчі роки гібридних версій у всіх моделей Lamborghini та випуск першого електромобіля марки.
Компанія Lamborghini представила стратегію свого подальшого розвитку, що отримала назву Direzione Cor Tauri — на честь найяскравішої зірки в сузір'ї Тельця. Але головне тут не відсилка до бика (саме він красується на емблемі Lamborghini), а курс на тотальну гібридизацію та електрифікацію.
Як зазначив глава компанії Стефан Вінкельман, нова стратегія демонструє прагнення Lamborghini до "електрифікованого майбутнього зі збереженням вірності духу бренду".
Нинішня гамма Lamborghini — суперкари Huracan та Aventador плюс кросовер Urus — враховує виключно версії з бензиновими ДВЗ. Гібриди в історії марки траплялися, але все це були суцільно дрібносерійні або навіть штучні моделі на базі тих же Huracan та Aventador. Так, першим автомобілем Lanboghini з гібридним модулем стало ексклюзивне купе Sian (на заголовному фото), що дебютувала в 2019 році.
До кінця року будуть представлені ще дві версії Lamborghini з моторами V12 — і це будуть останні в історії марки автомобілі з ДВЗ без електричного складника. Далі гібридизація та електрифікація стане обов'язковою для всього модельного ряду марки. Причому реалізовувати план італійці будуть в два етапи.
Спочатку запланований випуск гібридних версій. Перший "масовий" гібрид Lamborghini з'явиться вже в 2023 році, а ще через рік гібридною силовою установкою обзаведуться всі моделі марки. Все це робиться для того, щоб до 2025 року знизити викиди вуглекислого газу на 50% в середньому по модельній гаммі.
Другий етап, який почне втілюватися в життя в другій половині 2020-х років, передбачає випуск повноцінного електромобіля. Причому, швидше за все, йдеться про абсолютно нову модель, яка доповнить три наявні в гамі. Не заперечують, що це буде чотиримісне купе, хоча остаточне рішення про тип кузова буде ухвалене пізніше.
Оголошено, що на реалізацію плану Direzione Cor Tauri компанія в наступні чотири роки витратить 1,5 мільярди євро — безвідсотковий за мірками марки обсяг інвестицій! Звичайно, з грошима допоможе материнський концерн Volkswagen, до складу якого Lamborghini входить з 1999 року. Та й без передових електричних технологій німці, варто думати, теж не залишать — зараз VW багато вкладає в розробку електрокарів, щоб стати одним зі світових лідерів у цьому сегменті.
Раніше Фокус повідомляв, що головний конкурент Lamborghini, компанія Ferrari випустить свою першу електричну модель раніше наміченого терміну. Дебютний електрокар марки з'явиться в серії до 2025 року.