Найбільший позашляховик Toyota з'явився на перших зображеннях

Toyota Sequoia 2022, Toyota Sequoia, нова Toyota Sequoia, Тойота Секвойя, Toyota Tundra 2022
Фото: Kolesa | Дизайн Toyota Sequoia стане агресивнішим

Нова Toyota Sequoia розсекречена на перших рендерах. Великий позашляховик поріднився з Toyota Land Cruiser 300.

Toyota Sequoia третього покоління повинні представити у 2022 році, але вже зараз ясно, який вигляд вона матиме. Найбільший позашляховик японської марки ще підросте в розмірах і стане агресивнішим на вигляд.

Як і раніше, Sequoia буде створена на базі пікапа Toyota Tundra — нове його покоління презентували днями. А це означає, що модель переїде на сучасну рамну платформу, яку також використовує новий Toyota Land Cruiser 300.

Toyota Sequoia 2022, Toyota Sequoia, нова Toyota Sequoia, Тойота Секвойя, Toyota Tundra 2022 Fullscreen
Позашляховик побудують на платформі Toyota Land Cruiser 300
Фото: Kolesa

У дизайні Toyota Sequoia 2022 багато в чому повторює Tundra — отримає величезну решітку радіатора, виражені розширені крила і Г-образні світлодіодні фари. Очікується й версія TRD Pro зі збільшеним кліренсом і позашляховими шинами — вона як раз і зображена на рендері.

Зображень салону поки немає, але навряд чи всередині нова Toyota Sequoia надто відрізнятиметься від побратима в кузові пікап. Авто вперше отримає віртуальну панель приладів і величезний сенсорний дисплей. Покупцям запропонують версії на 7 і 8 місць.

За аналогією з Toyota Tundra 2022 базова комплектація позашляховика поповниться адаптивним круїз-контролем, технологіями автоматичного гальмування та контролю дорожньої розмітки.

Toyota Sequoia 2022, Toyota Sequoia, нова Toyota Sequoia, Тойота Секвойя, Toyota Tundra 2022 Fullscreen
Запропонують версії моделі на 7 і 8 місць
Фото: Toyota

Базова Toyota Sequoia 2022 отримає 3,5-літровий V6 твін-турбо на 394 к. с. від того ж Land Cruiser. У варіанті TRD Pro цей двигун доповнять електромотором, а сумарна потужність гібридної установки складе 443 к. с.

Усі версії оснастять 10-ступінчастою автоматичною КПП, а привід буде заднім або повним. Серед опцій очікують адаптивні амортизатори і пневмопідвіску.

Раніше Фокус розповідав про пікап Toyota Tundra, який проїхав мільйон кілометрів за 13 років. Автомобіль продали з аукціону.