Нові автомобілі Hyundai навчать розвертатися на місці

повнокероване шасі, керовані задні колеса, паралельне паркування, Hyundai, розворот на місці
Фото: Hyundai | Нове повнокероване шасі може з'явитися на електрокарах Hyundai

Технологія Hyundai дозволяє переднім і заднім колесам повертатися на кут до 90 градусів. Це відкриває нові можливості для авто.

Related video

Концерн Hyundai розробляє інноваційне повнокероване шасі нового покоління. Заявку про реєстрацію прав на новий винахід уже подали до патентного бюро США. Про це повідомляє сайт Motor1.

повнокероване шасі, керовані задні колеса, паралельне паркування, Hyundai, розворот на місці Fullscreen
Колеса здатні повертатися незалежно одне від одного
Фото: Hyundai

Повнокероване шасі із задніми колесами, що повертаються, зараз — не рідкість. Така технологія використовується багатьма автовиробниками і дозволяє суттєво покращити маневреність.

повнокероване шасі, керовані задні колеса, паралельне паркування, Hyundai, розворот на місці Fullscreen
Автомобіль може розвертатися на місці
Фото: Hyundai

У Hyundai ж вирішили піти ще далі: у їхньому повнокерованому шасі як передні, так і задні колеса здатні повертатися на кут до 90 градусів. Це дозволяє автомобілю рухатися боком, що зручно, наприклад, під час паралельного паркування на тісних вулицях. Схожа функція має GMC Hummer EV, але вона не до кінця реалізована і повноцінно рухатися боком на парковці електропікап не здатний.

Рух боком зручно під час паркування Fullscreen
Рух боком зручно під час паркування
Фото: Hyundai

Мало того, у повнокерованому шасі Hyundai праві та ліві колеса на одній осі здатні повертатися в різні боки одночасно. Це дозволить автомобілю розвертатися на місці. Режимами роботи системи можна керувати із салону за допомогою спеціального перемикача.

Важливо
Майбутнє настає зараз: до прибирання вулиць у Китаї залучають безпілотну техніку
Майбутнє настає зараз: до прибирання вулиць у Китаї залучають безпілотну техніку

Поки що невідомо, коли нова технологія з'явиться на серійних авто. Очевидно її впроваджуватимуть на електромобілях, де на кожне колесо може припадати окремий мотор.

Раніше Фокус повідомляв, що Suzuki розробляють інноваційний літальний автомобіль. Він надійде у виробництво з 2025 року.