Обтічний дизайн і немає педалей: виявлено рідкісний і незвичайний Ґелендеваґен (фото)
Всього побудували лише три обтічні Mercedes G 600TE, але лише одне авто отримало 6,0-літровий V8. Позашляховик має ручне керування, адже його створили для перегонника з інвалідністю.
У Швейцарії продається унікальний Mercedes Benz G 600TE 1988 року. Це рідкісний і нестандартний варіант Ґелендеваґена. Подробиці авто розкрили на сайті Classic Driver.
У цьому авто важко навіть впізнати Mercedes-Benz G-Class. Річ у тому, що позашляховик побудували для ралі "Париж-Дакар" і вирішили замінити традиційний незграбний кузов на більше обтічний. Всі кузовні панелі виготовлені з легкого скловолокна.
Загалом у 1988 році побудували три такі автомобілі і до нас дійшли лише два з них. Однак лише цей позашляховик отримав величезний 6,0-літровий V8 потужністю 331 к. с. — це був перший в історії восьмициліндровий Ґелендеваґен.
Крім того, тюнінг Ґелендеваґена включає посилені осі та 450-літровий бензобак, адже у ралі долаються величезні відстані. Ще одна цікава особливість Mercedes G 600TE — повністю ручне керування, педалей в авто немає.
ВажливоРіч у тому, що позашляховик підготували для перегонника Клея Регаццоні, який у 1980 році потрапив у тяжку аварію у "Формулі-1" і відтоді пересувався на інвалідному візку. У ралі "Париж-Дакар" йому також не пощастило — позашляховик перекинувся і довелося кілька годин чекати на допомогу в пустелі.
Клей Регаццоні відремонтував авто та зберігав його до самої смерті у 2006 році. Довгий час про машину нічого не чути, але тепер родичі перегонника вирішили її продати.
Раніше Фокус повідомляв, що українець продає єдиний у своєму роді Mercedes-Benz за 250 000 євро.
Також ми писали, що в Brabus перетворили Ґелендеваґен на божевільний 900-сильний пікап.