Назад у майбутнє: у РФ повернули у виробництво застарілий 60-річний двигун

Двигуни ЗМЗ, ЗМЗ-53, ЗМЗ-523, двигун ЗМЗ-523, ЗМЗ-524, автобуси ПАЗ, ПАЗ-3205
Конструкція ЗМЗ-523 розроблена ще на початку 60-х

Двигун ЗМЗ-523 веде свій родовід з 1963 року. З робочим об'ємом 4,7 л він розвиває всього 124 к. с. та відрізняється підвищеною витратою палива.

Related video

У Росії відновили виробництво двигуна ЗМЗ-523 Його розробили ще на початку 60-х років. Про це повідомляє сайт Дром.

Цей V8 є трохи покращеною модифікацією двигуна ЗМЗ-53, що випускався на Заволзькому моторному заводі з 1963 року. Усього зібрали близько 6,5 мільйонів цих моторів.

Двигуни ЗМЗ, ЗМЗ-53, ЗМЗ-523, двигун ЗМЗ-523, ЗМЗ-524, автобуси ПАЗ, ПАЗ-3205 Fullscreen
Здебільшого двигунами ЗМЗ-523 оснащували автобуси ПАЗ-3205

Бензиновий двигун ЗМЗ-523 встановлювали на автобуси ПАЗ-3205 та вантажівки ГАЗ-3308. 2021 року його зняли з виробництва як застарілий і непопулярний, але в умовах санкцій він знову знадобився. Річ у тому, що нестача імпортних комплектуючих не дозволяє випускати сучасніші силові агрегати. ЗМЗ-523 буде доступним як для нового транспорту, так і на вторинному ринку.

У ЗМЗ-523 проста нижнювальна конструкція, а основною відмінністю від архаїчного ЗМЗ-53 є заміна карбюратора впорскуванням палива. З робочим об'ємом 4,7 л він розвиває всього 124 к. с. та 298 Н∙м. З усім тим, представники Заволзького моторного заводу стверджують, що V8 "має хороші динамічні характеристики стосовно комерційного транспорту".

Важливо
Українські волонтери налагодили випуск незвичайних броньованих вантажівок для армії (відео)
Українські волонтери налагодили випуск незвичайних броньованих вантажівок для армії (відео)

Для своїх параметрів двигун відрізняється підвищеною витратою палива — 22-30 л/100 км. Також у виробництво повернуть економічніший варіант ЗМЗ-524 із заводським ГБО: його віддача становить 138 к. с. та 314 Н∙м.

Раніше Фокус повідомляв, що в окупованому Криму розробляють електромобіль УАЗ "Буханка".