Заміну батареї на MG5 Electric оцінили в 2,5 разу дорожче за сам електромобіль (фото)
Спочатку ні працівники автосервісу, ні власник не повірили своїм очам, побачивши вартість заміни АКБ. У результаті проблему вирішила страхова компанія.
У Норвегії власнику електромобіля MG5 Electric Маркусу Єнсен-Лангсету в автосервісі виставили рахунок майже на 91 тисячу доларів. Так оцінили заміну акумуляторної батареї. Про це повідомили на сайті motor.no.
У вересні 2022 року Маркус потрапив на своєму MG5 Electric у невелику ДТП. Він випадково наїхав на не до кінця закритий люк, зачепивши днище. У результаті частина люка застрягла біля акумуляторної батареї.
Повернувшись додому, чоловік зателефонував до автосервісу. Після відвідування СТО йому розповіли, що в електромобіля пошкоджена батарея, тому так їздити не можна. MG5 Electric вирішили залишити на сервісі в очікуванні ремонту.
В автосервісі довго не могли визначити вартість нової батареї. Дилер MG не міг надати інформацію, тому довелося звернутися до виробника.
Коли власник авто й працівники СТО побачили ціну на батарею, вони не змогли повірити своїм очам. У прайсі було зазначено вартість 709 556 норвезьких крон, що еквівалентно 68 665 доларів (без урахування додаткових матеріалів, роботи й податків). Повна вартість заміни батареї коштувала б 91 тисячу доларів.
Маркус попросив перевіряти ще раз ціну батареї, оскільки новий MG5 Electric коштує приблизно 36 тисяч доларів. Проте вартість заміни підтвердилася.
Страхова компанія вирішила проблему простіше — для чоловіка купили новий MG5 Electric. Через це страховка моделі в майбутньому може значно подорожчати.
Виробник незабаром після цього заявив, що в автосервісі могли вирішити цю проблему набагато дешевше. Їм потрібно було просто замовити новий корпус акумулятора, перемістивши туди рідні акумулятори.
ВажливоУ MG вважають, що висока вартість АКБ не їхня вина. За їхніми словами, постачальник акумуляторів встановив пільгову ціну на виробництво й доставку елементів живлення на конвеєр, але не на окрему заміну.
Раніше Фокус розповів, що блогер перевірив, чи можна полагодити затоплений електромобіль за допомогою рису.