В інтернеті показали рідкісний та маловідомий "Запорожець" із правим кермом (фото)

гіркий ЗАЗ-965, поштовий Запорожець, ЗАЗ-965
ЗАЗ-965С створили спеціально для пошти

Праворульний ЗАЗ-965С випускали у 1962-1963 роках і всього зібрали лише 650 цих авто. Жоден такий "Запорожець" не зберігся до наших днів.

Опубліковано фото дуже рідкісного ЗАЗ-965С. У цього горбатого "Запорожця" кермо розташоване праворуч. Про авто розповіли на сайті Hyser.

З'ясувалося, що ЗАЗ-965С — це не версія для Великобританії, Індії чи інших країн із лівостороннім рухом. Автомобіль створювався для СРСР і не постачався до інших країн (хоча експортні варіанти звичайного ЗАЗ-965 існували).

салон ЗАЗ-965, поштовий Запорожець, ЗАЗ-965 Fullscreen
Кермо розмістили праворуч для зручності роботи листоноші

Незвичайний "Запорожець" створили спеціально для розвезення пошти, а літера "С" у його назві означає "Зв'язок". Розташування керма справа покликане полегшити роботу листоноші — йому простіше було виходити з авто на тротуар з важкою сумкою, адже не потрібно було обходити машину.

Важливо
Тюнінг горбатого "Запорожця": найцікавіші та нестандартні проєкти (фото)
Тюнінг горбатого "Запорожця": найцікавіші та нестандартні проєкти (фото)

Візуально-поштовий ЗАЗ-965С відрізняється від стандартної моделі заглушками з написами "Зв'язок" на місці задніх вікон. У салоні на місці задніх сидінь облаштували відсік для перевезення листів та посилок. За власної маси 650 кг горбатий "Запорожець" міг перевозити до 150 кг вантажу.

поштовий Запорожець, ЗАЗ-965, поштовий ЗАЗ-965 Fullscreen
Позаду обладнали вантажний відсік

Поштовий "Запорожець" випускали у 1962-1963 роках і загалом випустили близько 650 таких авто. Їх оснащували стандартним 887-кубовим двигуном на 27 к. с., який дозволяв розвивати 90 км/год. До наших днів не збереглося жодного ЗАЗ-965С, адже списані поштові авто утилізували.

Раніше Фокус розповідав про унікальний позашляховик "ЛуАЗ" для обслуговування аеродромів.

Також ми писали про перший український електромобіль, створений у 1935 році.