За радянською традицією: у РФ до виробництва автомобілів почали залучати в'язнів
Завод "Урал" змушений використовувати ув'язнених через дефіцит робочих кадрів. Охочих влаштуватися на завод не дуже багато.
На підприємствах російської автопромисловості почали використовувати працю ув'язнених. Першими таку практику впровадили на автозаводі "Урал" у Челябінській області. Про це заявив директор із операційної системи компанії Григорій Житеньов, повідомляє сайт Motor.
За його словами, на підприємстві вже працюють близько 100 ув'язнених, які відбувають покарання у російських в'язницях. Вони працюють у механозбірному цеху і навіть на головному конвеєрі.
На "Уралі" не вперше використовується праця ув'язнених. Їх активно залучали до складання авто за часів СРСР, а торік як експеримент було задіяно 30 засуджених за злочини легкої та середньої тяжкості.
Керівники підприємства пояснюють експлуатацію ув'язнених нестачею робочих рук. З'ясувалося, що охочих влаштуватися на підприємство не так уже й багато.
Підприємство "Урал" є постачальником техніки для російської армії, тому після початку повномасштабного вторгнення в Україну на нього почало надходити більше замовлень (у 2023 році планують випустити 16 000 авто) і знадобилося розширення штату. Крім ув'язнених, завод також залучив 700 осіб з аутсорсингу.
Раніше Фокус повідомляв, що нова Lada виявилася китайським кросовером FAW.