Бюджетний варіант: тест-драйв доступного кросовера Changan CS35 Plus

Changan CS35, Changan CS35 Plus, новий Changan CS35, кросовер Changan
Фото: Тарас Брязгунов | Changan CS35 Plus — найдешевша модель марки на українському ринку

Компактний кросовер Changan CS35 Plus — новачок на українському ринку. Фокус дізнався, чим може зацікавити доступна модель.

Related video

Незважаючи на війну, авторинок України не лише демонструє зростання, але й поповнюється новими брендами. Недавно в нашій країні з’явилася марка Changan і в її лінійці наразі вже нараховується чотири моделі. Фокус випробував найдоступнішу з них — кросовер Changan CS35 Plus.

Changan CS35 Plus, Changan CS35, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
Широка решітка радіатора поєднується з "дворівневими" фарами
Фото: Тарас Брязгунов

Дизайн Changan CS35 Plus

Новий Changan CS35 Plus – компактний кросовер сегменту B-SUV із доволі стриманим дизайном. У зовнішності переважають грані та прямі лінії. Широка решітка радіатора поєднується із дворівневими фарами, причому оптика світлодіодна вже в базовій версії. Нижня частина кузова прикрита вираженим пластиковим обвісом.

Ззаду звертають на себе увагу ліхтарі, з’єднані діодною смугою, великий спойлер на даху та дві вихлопні труби. Дорожчий варіант Luxe можна відрізнити за 18-дюймовими дисками.

новий Changan CS35, Changan CS35 Plus, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
Кросовер вирізняється стриманим дизайном
Фото: Тарас Брязгунов

Розміри Changan CS35 Plus 2024:

  • довжина – 4330 мм;
  • ширина – 1825 мм;
  • висота – 1660 мм;
  • колісна база – 2600 мм.
Changan CS35 2024, Changan CS35 Plus, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
Ліхтарі з'єднані діодною смугою
Фото: Тарас Брязгунов

Салон Changan CS35 Plus

Заглянемо усередину. У оздоблені використана екошкіра з контрастними червоними швами, присутні й сріблясті вставки "під алюміній". Якість матеріалів досить непогана: всередині вистачає як м’якого, так і жортского пластику.

У Changan постаралися додати спортивного стилю, тому кермо CS35 Plus скошено знизу, центральна панель трохи повернута до водія, а передні сидіння розділено високим тунелем.

На передній панелі встановлено два дисплеї. Графіка цифрового щитка приладів доволі проста, зате покази добре зчитуються завдяки крупному шрифту.

салон Changan CS35 Plus, Changan CS35, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
На передній панелі встановили два дисплеї
Фото: Тарас Брязгунов

А от мультимедійна система Changan CS35 Plus не надто вражає. Вона підгальмовує, в ній немає Apple CarPlay та Android Auto, а ще чомусь постійно збиваються налаштування радіо. Клімат-контроль можна регулювати як через тачскрін, так і кнопками.

Нижче знаходяться USB-роз’єм та бездротова зарядка для смартфонів. Місця для дрібної поклажі вистачає: у кросовера досить місткі бардачок та бокс у підлокітнику.

Важливо
Кросовер старої школи: тест-драйв Subaru Forester
Кросовер старої школи: тест-драйв Subaru Forester

Наскільки просторий компактний кросовер Changan

Сідаємо на водійське місце. Крісло має електропривід, але лише для горизонтального регулювання. В принципі, діапазон регулювань достатній, аби підібрати зручну позицію, хоча у кермової колонки хотілося б трохи більше вильоту.

Самі сидіння досить комфортабельні, але трохи більше бокової підтримки їм би не завадило. Підігрів крісел є у всіх Changan CS35 Plus 2024. До оглядовості питань немає – вона хороша у всіх напрямах і до габаритів авто швидко звикаєш.

передні сидіння Changan CS35, Changan CS35 Plus, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
Водійське крісло регулюється горизонтально з допомогою електроприводу
Фото: Тарас Брязгунов
задні сидіння Changan CS35, Changan CS35 Plus, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
На другому ряду досить просторно
Фото: Тарас Брязгунов

Перемістимося на другий ряд. Для своїх розмірів новий Changan CS35 Plus достатньо просторий і місця для ніг і над головою вистачає навіть пасажирам ростом вище середнього. Проте салон не надто широкий, тому ззаду все ж комфортніше двом пасажирам.

На другому ряді є підлокітник, вентиляційні дефлектори та USB-порт. Також передбачений підігрів, але чомусь кнопка його ввімкнення лише одна, тобто не можна окремо обігріти праву чи ліву частину дивану.

Багажник Changan CS35 Plus не дуже великий – 403 л. Висота його порогу досить велика, а бокові стіни не обшиті тканиною і чутливі до подряпин. Зі складеними задніми кріслами виходить 950-літровий відсік із рівною підлогою. Під нею встановлено органайзер з невеликими відсіками, а під ним – запаска-докатка.

Комплектація Changan CS35 Plus

Новий Changan CS35 Plus в Україні пропонують у двох варіантах комплектації. Базова версія Comfort вже непогано оснащена – безключовий доступ, клімат-контроль, круїз-контроль, датчик світла, камера, парктронік.

Топовий варіант Luxe додає панорамний дах, датчик дощу, адаптивний круїз контроль і систему автоматичного гальмування. Для бюджетного сегменту — досить непогано.

Жвавий, але з "апетитом" — двигун Changan CS35 Plus

Єдиний доступний двигун – 1,4-літрова 150-сильна турбочетвірка. Він досить бадьорий, а педаль газу надзвичайно чутлива, тому з місця Changan CS35 Plus стартує досить жваво. Тяги також вистачає, адже пікові 255 Н∙м крутного моменту доступні в широкому діапазоні 1500-4000 об/хв.

Динаміка адекватна – 11 с до 100 км/год, хоча здається, що кросовер все ж розганяється швидше. Максимальна швидкість становить 200 км/год.

Changan CS35 Plus, Changan CS35, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
Кліренса кросовера вистачає, аби виїхати на природу
Фото: Тарас Брязгунов

Варто відзначити, що мотор стає досить гучний у міру зростання обертів. 7-ступінчастий робот із двома зчепленнями може трохи смикатися на перших двох передачах.

Заявлена витрата пального – 10,3 л/100 км в міському циклі та 7,2 л/100 км — на трасі. При акуратній та спокійній їзді містом нам вдавалося досягати 9-9,5 л на 100 км. У принципі, в цьому сегменті є і економічніші моделі аналогічної потужності.

Важливо
Тест-драйв нового Jeep Compass: знайомий кросовер у незвичному форматі
Тест-драйв нового Jeep Compass: знайомий кросовер у незвичному форматі

Підвіска — для наших доріг

Кросовер Changan CS35 Plus пропонують виключно з переднім приводом. Кліренсу в 180 мм достатньо для міста чи виїзду на природу.

Підвіска Changan CS35 Plus залишає приємне враження: вона енергоємна і комфортна — те що треба для наших доріг. Водночас, із такими налаштуваннями кросовер не надто крениться в поворотах. А от шумоізоляції днищу не вистачає, та й взагалі на великих швидкостях в салоні не надто тихо.

новий Changan CS35 Plus, Changan CS35, новий Changan CS35, кросовер Changan Fullscreen
Енергоємка підвіска Changan CS35 Plus легко справляється з нерівностями дороги
Фото: Тарас Брязгунов

Кермо Changan CS35 Plus не дуже інформативне. Утім, воно досить точне, компактний кросовер слухається його і впевнено маневрує. До гальм та курсової стабільності питань немає.

Ціна Changan CS35 Plus

Доступність — чи не основна перевага Changan CS35 Plus. Базова версія коштує від 889 000 гривень, а багатше оснащений варіант Luxe не набагато дорожчий — 929 000 гривень. Так, у цьому сегменті є й дешевші моделі, проте й оснащені вони бідніше.

Вердикт Фокуса

Кросовер Changan CS35 Plus приваблює, передусім, невисокою ціною, яка дозволяє закрити очі на слабкі сторони автомобіля на кшталт архаїчної мультимедіа. До того ж, автомобіль багато оснащений та має непогану підвіску.

Плюси Changan CS35 Plus:

  • невисока ціна;
  • багате оснащення;
  • енергоємна підвіска.

Мінуси Changan CS35 Plus:

  • застаріла мультимедійна система;
  • слабка шумоізоляція.

Технічні характеристики Changan CS35 Plus

Тип двигуна бензиновий з турбонаддувом
Кількість і розташування циліндрів R4
Об'єм двигуна 1392
Потужність двигуна, к. с./об/хв 150/5500
Обертальний момент, Нм/об/хв 255/1500 - 4000
Коробка передач 7-ст. роботизована, з двома зчепленнями
Привід передній
Споживання пального, місто-траса 10,3-7,2 л/100 км
Макс. швидкість, км/год 200
Розгін 0–100 км/год, с 11
Об'єм паливного баку, л 53
Важливо
Шведський стиляга: тест-драйв електромобіля Volvo C40 Recharge
Шведський стиляга: тест-драйв електромобіля Volvo C40 Recharge