Тім Кук прискорює розробку додатків доповненої реальності, акції Apple зростають

Apple розширює AR-сервіси й інвестує в метавсесвіт — Тім Кук
Фото: grandnews | Тім Кук

За інформацією аналітиків, компанія зараз займається розробкою окулярів і гарнітури додаткової реальності. Також ведуть роботу над програмною частиною та сервісами.

Related video

Генеральний директор Apple Тім Кук заявив, що його компанія вже має 14 тисяч додатків із доповненою реальністю (AR-сервісів) в AppStore, і найближчим часом їх кількість значно зросте. Apple також інвестує значні кошти в метавсесвіт, повідомляє Reuters.

Заяви Тіма Кука в сумі з оцінкою інвесторами показників поточного прибутку та продажу компанії призвели до зростання акцій Apple на 5% за один день.

Тім Кук також зробив натяк на те, що поточні зусилля його компанії зосереджені на перетині апаратної частини, програмного забезпечення та сервісів. Аналітик Apple Мінг-Чі Куо пояснив, що йдеться про окуляри та гарнітуру з доповненою реальністю, але офіційний анонс цих пристроїв відбудеться пізніше цього чи наступного року. Всі новинки будуть використані в метавсесвіті.

Такий прогноз підтверджує й зростання прибутку Apple у четвертому кварталі 2021 майже на чверть. Експерти ринку вказують — значну роль у цьому відіграло зростання кількості підписників платних сервісів компанії, що надають ігри та потокове відтворення музики, і з упровадженням у такі послуги доповненої реальності підписників стане ще більше.

Аналітик Ніл Шах із компанії Counterpoint Research вважає, що величезний потенціал доповненої реальності в платних сервісах значно підвищить прибутковість Apple у найближчі п'ять років.

Раніше Фокус повідомляв, що ринкова капіталізація Apple склала до кінця 2021 $3 трильйона, а сама компанія посіла друге місце у світі з випуску смартфонів.

Можливості розпізнавання облич у телефонних програмах покращилися, коли Apple у новій операційній системі для своїх телефонів передбачила можливість розпізнавати обличчя людей у медичних масках.

Перед Новим 2022 роком Apple виплатила своїм співробітникам бонуси до $180 тисяч, щоб запобігти плинності кадрів на тлі конкуренції компанії з Facebook, що загострюється.