Деякі українці все ще не отримали "тисячу Зеленського": як це виправити
Якщо гроші не надійшли, варто знову перевірити правильність введених даних.
З 1 грудня в Україні стартувала нова програма державної зимової допомоги, у межах якої кожен громадянин може отримати 1 000 гривень. Проте деякі жителі країни скаржаться, що після подання заявки кошти так і не були переведені. Про це йдеться в матеріалі видання "24 Канал".
Оброблення заявки, поданої через "Дію", займає до 10 днів. Якщо кошти так і не надійшли, рекомендується перевірити правильність введених даних.
Для цього можна скористатися таким покроковим алгоритмом:
- перевірте правильність даних: Переконайтеся, що всі відомості в заявці вказані правильно. Особливо важливо перевірити дані в програмі "Дія";
- зверніться до служби підтримки "Дія": Фахівці допоможуть з'ясувати причину затримки виплати;
- оновіть програму "Дія": Використання застарілої версії програми може викликати збої, що призводить до затримок;
- перевірте прив'язку банківської картки: Переконайтеся, що картку Національного Кешбеку правильно під'єднано до застосунку.
Державну допомогу в розмірі 1 000 гривень у банку можуть отримати громадяни, які відмовилися від ідентифікаційного коду через релігійні переконання, особи віком від 65 років, а також опікуни та законні представники неповнолітніх дітей.
Нагадаємо, що раніше українці, які вже оформили заявки на отримання коштів за програмою "Зимова єПідтримка", так звану "тисячу Зеленського", почали отримувати їх. Утім, у деяких громадян виникли проблеми з оплатою товарів — банк відмовляється проводити транзакції.
Також повідомлялося, що громадяни, які отримують субсидії або пенсії через "Укрпошту", зможуть отримати "тисячу Зеленського".