Дженніфер Лопес у ефектній сукні прорекламувала свою лінію коктейлів
Джей Ло активно просуває свій бренд алкогольних напоїв, який запустила кілька місяців тому.
53-річна американська співачка та акторка Дженніфер Лопес продемонструвала свої стрункі ноги у розкішній сукні, рекламуючи свою лінію коктейлів Delola. Серію фотографій знаменитість опублікувала у своєму Instagram-акаунті.
Джей Ло позувала в ефектній червоній сукні без бретельок з обробкою з пір'я, просуваючи напої свого алкогольного бренду. Свій ансамбль зірка фільму "Мати" доповнила червоними босоніжками на шпильці. Аксесуарами Лопес обрала масивні золоті сережки, браслет та каблучку. У руках знаменитість, яка нещодавно купила будинок за 60 мільйонів доларів, тримала келих з коктейлем.
"Час бранчу, почуваючись Беллою Беррі", — написала Дженніфер у підписі до публікації і додала хештеги #SundayFunday і #DelolaLife, позначивши акаунт бренду @Delola.
Нагадаємо, на початку квітня дружина Бена Аффлека оголосила про запуск свого алкогольного бренду Delola — напої, натхненні італійським узбережжям, але така новина викликала різку негативну реакцію з боку шанувальників з огляду на те, що сама Джей Ло не вживає алкоголю взагалі.
Через кілька хвилин після того, як Лопес поділилася рекламним кліпом зі своїми 240 мільйонами підписників, розчаровані шанувальники вирушили у коментарі, щоб розкритикувати рішення виконавиці запустити алкогольний бренд.
Також Фокус писав, що Дженніфер Лопес позувала у купальнику для рекламної кампанії свого бренду.