Чому Clubhouse не зміг. Як нова соцмережа пройшла шлях від ажіотажу до розчарування

Спілкування дорослих людей вимагає серйозних вкладень. Час, гроші, досвід. А ще воно повинно бути взаємовигідним. У спілкуванні важливо не тільки отримувати. Потрібно віддавати, ділитися — досвідом, знаннями, висновками. Тому в Clubhouse не затрималися топові спікери.

Clubhouse, здається, все. І справа навіть не в особистих даних, які програма не змогла вберегти від хакерів (кілька тижнів тому хакери виклали в інтернет особисті дані 1,3 мільйона користувачів соцмережі Clubhouse — Ред). Я недавно виявив, що 16 (!) додатків, де я вказував дані, їх благополучно про*рали. Поміняв всі паролі і вам рекомендую зробити це негайно після прочитання мого тексту.

Але він не про це. Я спробую відповісти на питання, чому Clubhouse не зміг.

Вкладення. Спілкування дорослих людей, як показує практика, вимагає серйозних вкладень. Час, гроші, досвід. А ще це має бути взаємовигідним. Чи цікаві ви, як співрозмовник? Чи цікаво вам? Чи готові ви витратити свій час для насиченої розмови? А поїхати в інше місто заради цього?

Важливо
Розмови ні про що. 10 причин не користуватися Clubhouse

Регулярність. Відчуття від спілкування з цікавим співрозмовником згасають. Сьогодні ви відчуваєте ейфорію, а вже через тиждень думки про те, що потрібно кудись йти, до чогось готуватися, кудись їхати заради спілкування — пригнічують. Велика сила Опору зробить все, щоб не дати вам стати краще. Ось, якщо "прибухнути" з розмовами ні про що — це завжди будь ласка!

Взаємність. У спілкуванні архіважливо не тільки отримувати. Потрібно віддавати, ділитися — своїм досвідом, своїми висновками. Тому в Клабхаусі не затрималися топові спікери.

Так, вони виступили кілька разів перед аудиторією, але натомість не отримали нічого. ЧСВ і визнання не рахується — ці штуки швидко вивітрюються і потрібна нова доза.

Рівень. Увібравши в себе досвід і знання від спілкування, вам перестане бути цікаво з тими, хто вже дав вам все, що міг. За єдиним винятком — всі учасники спілкування не перестають розвиватися.

Уявіть, що ви болід, який рухається по гоночній трасі! Хтось попереду, хтось пліч-о-пліч, але ви всі рухаєтеся в одному напрямку. Доти, поки у вас не закінчиться паливо...

Читання книг, перегляд фільмів, дискусії, філософські та логічні задачі, обговорення невластивих тим — у випадку з спілкуванням, це і є його паливо.

Всього цього не було в Clubhouse.

Першоджерело.

Публікується за згодою автора.