Бідних – на фронт? Як Росія вміло впроваджує потрібні їй ідеї у голови українців
Російська пропаганда працює дуже потужно та дуже тонко, визнає аналітик Сергій Дідковський. І пропонує українцям замислитись, чому вони говорять про те, що ця війна — для бідних, що депутатів треба відправити на фронт, а з усіх міст захищають лише Київ…
Що ви зробили, щоби бідності було менше?
"Девятое мая" — продукт російської пропаганди. Вони мають потужну експертизу в цьому.
З цим наче розібрались. Знадобилось повномасштабне вторгнення для аргументу. Така потужна у росіян пропаганда.
Є історія, як росіяни купили філософа Вольтера, щоби той публікував хейтспічі про Річ Посполиту. Коли росіяни з нею вчергове воювали.
Пропаганда (як рефлексивне управління) працює так:
- За основу береш дійсні події чи думки людей.
- Підсилюєш їх емоційно та кількісно. Міксуєш правду з неправдою. Додаєш "експертну" думку. Приховуєш факти, що можуть викликати сумнів у читача/глядача. Створюєш ефект натовпу (боти).
В результаті маєш — наче притомні, люди масово поширюють "власні думки" про:
- Війна для бідних.
- Депутатів на фронт.
- Київ захищений і тут немає мобілізації, а інші міста страждають.
Зараз короткі питання, що змусять вас коротко подумати:
3. Київ — головна мета війни. Бо це столиця, бізнесовий та культурний центр. Якщо його не захистити, то звідки управляти Україною? Із Січі? З екзилу? З криївки?
2. Ми парламентсько-президентська держава. Народні депутати такі, якими їх ВИ обрали. Якими б вони не були, їм потрібно розробляти та ухвалювати Закони.
Чи ви не хочете жити за Законами, а хочете "по понятіям" та власним переконанням?
1. Воюють, зокрема, люди, що керують бізнесом з активами на десятки та сотні мільйонів доларів.
А що ви зробили для того, щоби бідних та бідності стало менше?
Автор висловлює особисту думку, яка може не співпадати із позицією редакції. Відповідальність за опубліковані дані в рубриці "Думки" несе автор.
Важливо