Повернутися до рейтингу

#101 Тетяна Парфільєва в рейтингу «Топ 50 блогерів України-2024: онлайн-рейтинг Фокусу»

Тетяна Парфільєва

Тетяна Парфільєва

Нікнейм:
tanyaparfileva
Загальна кількість підписників:
1,9 млн
Посилання на YouTube:
https://www.youtube.com/user/tanyaparfileva
Посилання на Instagram:
https://www.instagram.com/tanyaparfileva
Посилання на TikTok:
https://www.tiktok.com/@tanya_parfileva

Свою блогерську діяльність Тетяна Парфільєва розпочала 2011 року. Спочатку вона ділилася своїм життям, а поступово почала розповідати підписникам про стиль і моду, адже разом зі своїм чоловіком Іваном Криштелем вони створили свій власний бренд одягу CHER'17.

Сьогодні Тетяна Парфільєва позиціонує себе як інфлюєнсерка та бізнесвумен. Окрім блогерської діяльності Тетяна мала й акторський досвід — знялась у фільмі "Останній найманець" із Жаном-Клодом ван Дамом (2020) і була героїнею кліпу Насті Каменських на пісню "Девочки рулят" (2021). Також для свого бренду блогерка періодично знімає рекламні мінісеріали з участю інших блогерів та себе.

Після повномасштабного вторгнення Росії на територію України Тетяна Парфільєва разом із чоловіком залишилися на Батьківщині та розпочали волонтерську діяльність. Так, їхній спільний бренд CHER'17 відшивав для українських солдат балаклави, флісові худі й термобілизну.

Крім цього, компанія Парфільєвої долучалася до збору коштів для благодійного фонду. За кілька місяців компанія CHER'17 створила прикрасу у вигляді горлиці, які продавала у себе в магазинах. Зароблені кошти з продажу прикрас спрямували на медичні потреби дітей загиблих військових.

Вже у період повномасштабної війни в Україні блогерка народила первістка, якого назвали Олександром. У 2024-му хлопчику виповнився 1 рік.

У січні 2024-го будинок блогерки у Києві потрапив під обстріл окупантів. Тоді Тетяна у себе в інстаграм заявила, що не збирається піднімати охоплення на цій темі, єдине, що важливо, — всі цілі, а матеріальне завжди можна відбудувати.

Сьогодні Тетяна разом із чоловіком активно працюють над розвитком власного бренду одягу CHER'17. Пара вже встигла відкрити 7 стаціонарних магазинів, а також співпрацює з іншими мережами одягу, де продають речі їхнього виробництва. Крім того, під маркою свого бренду Тетяна й Іван організовують благодійні ініціативи. Наприклад, у травні 2024 року вони запустили автобус-кабріолет, який протягом трьох днів курсував столицею, знаковими локаціями. Так усі охочі могли побувати на безплатній екскурсії по столиці. А напередодні Дня незалежності вони організували святковий концерт симфонічної музики в Києві. Попри те, що пара також активно допомагає українській армії, долучається до благодійних зборів і бере участь у благодійних заходах, Тетяна Парфільєва рідко піариться на тому, що робить їхня родина. Інфлюєнсерка обрала методику "не словом, а ділом".