Повернутися до рейтингу

#129 Яніна Соколова в рейтингу «Топ 50 блогерів України-2024: онлайн-рейтинг Фокусу — голосування завершено»

Яніна Соколова

Яніна Соколова

154
Загальна кількість підписників:
2,2 млн
Посилання на Facebook:
https://www.facebook.com/yanina.sokolova
Посилання на YouTube:
https://www.youtube.com/@YaninaSokolova
Посилання на Instagram:
https://www.instagram.com/yanina_sokolova
Посилання на Telegram:
https://t.me/ianina_sokolova

Яніна Соколова розпочала свою кар'єру на телебаченні у рідному Запоріжжі, де вела прогноз погоди. Переїхавши до Києва, працювала у різні роки на "Інтері" та "1+1", а у 2009-му осіла на "5 каналі". З 2015 року веде авторську програму "Рандеву з Яніною Соколовою".

Ще у жовтні 2018-го розпочала викривати фейки російської пропаганди на YouTube-каналі "Вечір з Яніною Соколовою", яку спочатку вела "мовою окупанта", щоб росіянам було зрозуміліше, але у лютому 2024 року українізувала цей контент.

Після початку повномасштабного вторгнення журналістка продовжила свою діяльність, зізнавшись в одному з інтерв'ю, що після звірств росіян у Бучі, Ірпені, Бородянці у неї залишилося лише одне бажання: вбивати усіх росіян, які воюють проти України й на військовому, й на інформаційному фронті, особливо топпропагандистів Скабєєву, Кісєльова, Соловйова. "Усі вони мають бути знищені", — наголошувала Соколова у квітні 2022 року.

У межах мультимедійного проєкту "Я, Ніна", що заснований на реальних подіях із життя самої Яніни Соколової, яка боролася з онкозахворюванням, у 2019-му спочатку вийшла автобіографічна книжка, а у 2023 році — повнометражна художня стрічка. Авторка зазначає, що цей проєкт допоможе онкохворим людям усвідомити цінність свого життя та почати боротися за нього.

У березні 2020 року Соколова заснувала фонд "Варто жити", який надає психологічну підтримку військовим і цивільним українцям. У травні 2024-го "Варто жити" потрапив у скандал, коли у Києві помітили сітілайти з провокаційними написами великим шрифтом "Буде лише гірше", "З депресії не вийти", "Життя не має сенсу". Нижче ж маленькими літерами був написаний номер колцентру психологічної підтримки з закликом звертатися тим, кого мучать такі думки.

Яніна Соколова узяла усю відповідальність за соціальну рекламу на себе, оскільки, за її словами, вона особисто затверджувала текст на основі дзвінків людей, що зверталися на гарячу лінію. Вона зазначила, що комунікаційна стратегія не була прорахована до кінця і викликала зворотний ефект. "Люди здатні помилятися", — визнала медійниця.