Повернутися до рейтингу

#153 Альона Глибочан в рейтингу «Топ 50 блогерів України-2024: онлайн-рейтинг Фокусу»

Альона Глибочан

Альона Глибочан

Загальна кількість підписників:
0,6 млн
Посилання на Instagram:
https://www.instagram.com/alenahlybochan
Посилання на Telegram:
https://t.me/alenalifestyle
Посилання на TikTok:
https://www.tiktok.com/@alenahlybochan

Українська блогерка з Чернівців, хоча раніше Альона воліла себе називати бізнесвумен. Блог у неї з'явився набагато пізніше, ніж вона почала займатися підприємницькою діяльністю, та послужив для просування власної справи. Проте щодня за життям чернівчанки спостерігають понад пів мільйона шанувальників. На премії Blogger Awards 2021 вона навіть отримала нагороду в номінації "Бізнес-блог".

Спочатку Альона Глибочан працювала в одному з магазинів одягу консультанткою, але пізніше завагітніла і довелося кинути роботу. Під час декрету і спала на думку ідея про відкриття власного бізнесу, адже хотілося незалежності від чоловіка, який зумів уже реалізувати себе.

Зібравши стартовий капітал у 4 тисячі євро, Альона та її подруга відкрили магазин одягу. Через кілька місяців магазин добре функціонував, а ще за пів року блогерка віддала гроші своїй матері, які позичила в неї на відкриття власної справи. Через 2 роки Альона залишилася єдиною власницею магазину одягу і сьогодні, крім цього бізнесу, у підприємниці є ще магазин із європейськими товарами: косметика, харчові продукти, засоби гігієни.

Блогерка разом із чоловіком виховує двох дітей — 14-річного Максима та 4-річну Марію. Дівчинка народилася в другому шлюбі Альони Глибочан із тим самим чоловіком. Через 8 років спільного життя пара розлучилася через непорозуміння, а 4 роки життя без чоловіка вона називала в одному з інтерв'ю щасливим періодом, хоч і вдалося зберегти приятельські стосунки з колишнім через спільну дитину. В один момент спілкування відновилося, пара почала дружити, потім — разом жити, так з'явилася Марія.

Сьогодні в Instagram Глибочан демонструє реалії свого життя: ведення бізнесу, виховання дітей, подорожі, показує зрідка в публікаціях кадри з наслідками обстрілів ЗС РФ і підтримує українські бренди.