Крила не потрібні. Kelekona розробила 40-місне аеротаксі нового класу (фото)

Аеротаксі, Kelekona
Фото: Kelekona | Модель аеротаксі нового класу від Kelekona

Розробники вирішили компенсувати величезну вагу і габарити особливою формою корпусу, який повинен забезпечити підйомну силу разом з вісьмома пропелерами.

Related video

Стартап Kelekona розробляє величезне повітряне таксі, розраховане на 40 пасажирів та одного пілота.

Деталі незвичайного проекту повідомляє видання New Atlas.

Компанія з Нью-Йорка працює над дизайном повітряного судна нового класу для далеких перельотів завважки близько 4,5 т. За задумом авторів, машина зможе розвивати швидкість до 531 км/год і без проблем долати відстань від Сан-Франциско до Лос-Анджелеса.

Згідно з проектом, Kelekona будуть піднімати в повітря чотири блоки, що включають у себе два канальних вентилятори кожен, з регульованим кроком лопатей. Блоки будуть нахилятися, щоб рухати аеротаксі вперед, забезпечуючи так звану векторну тягу.

Аеротаксі, Kelekona Fullscreen
Аеротаксі від стартапу Kelekona
Фото: Kelekona

На відміну від інших великовагових eVTOL, ця модель буде покладатися не так на величезні крила, а на особливий дизайн широкого корпусу: плоский знизу і закруглений зверху. Збоку модель має форму краплі, що звужується до хвоста — це перетворює її на одну величезну підйомну поверхню.

Аеротаксі, Kelekona Fullscreen
Модель повітряного таксі Kelekona
Фото: Kelekona

Експерти зазначають, що для тривалих польотів настільки велике судно повинно мати дуже потужні акумулятори на борту, такі як літієві батареї високої щільності на кілька мегават-годин. Kelekona планує розмістити батареї під підлогою і зробити їх швидко замінними, щоб їх можна було легко зняти і зарядити, поки таксі буде в наступному рейсі.

У Китаї планують запустити аеротаксі міжміського сполучення. Прототип компанії EHang уже пройшов випробування зльоту і посадки.

Volocopter представила принципово нову модель аеротаксі для далеких перельотів — до 100 кілометрів без підзарядки. Транспортний засіб рухається за допомогою гібридної системи з роторами і пропульсивними пропелерами, яка дозволяє розганятися до 250 кілометрів на годину.

Фахівці підрахували, коли люди зможуть масово літати на повітряних таксі. Згідно з оцінками, найближче до запуску виробництва наразі китайські компанії.