"Укрзалізниця" почала продавати квитки на потяги за новим графіком: що змінилося

Укрзалізниця, поїзд
Фото: 24 Канал | Провідник "Укрзалізниці" перевіряє квиток на потяг

Підприємство запустило 19 нових маршрутів та на кілька годин прискорило рух ще півсотні поїздів.

Related video

20 листопада "Укрзалізниця" почала продавати квитки на всі потяги, згідно з новим графіком, який набирає чинності з 12 грудня. Про це прес-служба акціонерного товариства оголосила на своєму сайті.

До зміненого графіка додали 19 нових маршрутів, а 49 поїздів значно прискорили. Завдяки таким перестановкам "Укрзалізниця" створила 29 нових залізничних рейсів для сполучення обласних та регіональних центрів та доставки пасажирів до популярних туристичних місць України, у тому числі й на гірськолижні курорти. Квитки вже продаються в касах залізничних вокзалів, на сайті та в чат-ботах підприємства у месенджерах Viber та Telegram.

Найсильніше прискорили такі поїзди:

  • №13/14 Київ — Солотвино (поїзди приїжджатимуть зі столиці раніше на 3 години 16 хвилин та на 2 години 20 хвилин у зворотному напрямку);
  • №77/78 Харків — Маріуполь (раніше на 2:05 години та 3:29 години);
  • №84/83 Київ — Маріуполь (раніше на 2:13 години та 1:24 години);
  • №108/107 Одеса — Ужгород (на 1:15 години та на 1:29 години);
  • №145/146 Київ — Ізмаїл (на 49 хвилин та на 1:02 години раніше).

Запустили також 7 нових поїздів у лижний курорт Буковель у Карпатах:

  • №5/6 Маріуполь — Рахів;
  • №15/16 Харків — Рахів;
  • №55/56 Київ — Рахів;
  • №95/96 Київ — Рахів;
  • №25/26 Одеса — Рахів;
  • №125/126 Миколаїв — Рахів;
  • №130/129 Кременчук – Ворохта (з групою причіпних вагонів Полтава – Ворохта).

"Укрзалізниця" особливо виділила рейс №5/6 між Маріуполем та Раховом, який став найдовшим у країні, адже простягся на 1806 кілометрів. Він дозволяє мешканцям Маріуполя доїхати до Львова за 21 годину замість 29 годин за альтернативним маршрутом.

Раніше "Укрзалізниця" показала нові вагони поїдів, обладнаних на заводі у Крюкові. Контракт передбачає постачання 100 нових складів за державні гроші. Усередині вагонів встановили розетки з USB-портами, кнопки виклику провідника, кулери з гарячою та холодною водою, а також системи сигналізації та відеоспостереження.

Писали також, що потяг "Укрзалізниці" зламався під час рейсу до Польщі. Склад повернувся із сусідньої країни з одним вагоном, залишивши решту на польській території через поломку в гальмівній системі.