"Укрзалізниця" почала продавати квитки на потяги за новим графіком: що змінилося
Підприємство запустило 19 нових маршрутів та на кілька годин прискорило рух ще півсотні поїздів.
20 листопада "Укрзалізниця" почала продавати квитки на всі потяги, згідно з новим графіком, який набирає чинності з 12 грудня. Про це прес-служба акціонерного товариства оголосила на своєму сайті.
До зміненого графіка додали 19 нових маршрутів, а 49 поїздів значно прискорили. Завдяки таким перестановкам "Укрзалізниця" створила 29 нових залізничних рейсів для сполучення обласних та регіональних центрів та доставки пасажирів до популярних туристичних місць України, у тому числі й на гірськолижні курорти. Квитки вже продаються в касах залізничних вокзалів, на сайті та в чат-ботах підприємства у месенджерах Viber та Telegram.
Найсильніше прискорили такі поїзди:
- №13/14 Київ — Солотвино (поїзди приїжджатимуть зі столиці раніше на 3 години 16 хвилин та на 2 години 20 хвилин у зворотному напрямку);
- №77/78 Харків — Маріуполь (раніше на 2:05 години та 3:29 години);
- №84/83 Київ — Маріуполь (раніше на 2:13 години та 1:24 години);
- №108/107 Одеса — Ужгород (на 1:15 години та на 1:29 години);
- №145/146 Київ — Ізмаїл (на 49 хвилин та на 1:02 години раніше).
Запустили також 7 нових поїздів у лижний курорт Буковель у Карпатах:
- №5/6 Маріуполь — Рахів;
- №15/16 Харків — Рахів;
- №55/56 Київ — Рахів;
- №95/96 Київ — Рахів;
- №25/26 Одеса — Рахів;
- №125/126 Миколаїв — Рахів;
- №130/129 Кременчук – Ворохта (з групою причіпних вагонів Полтава – Ворохта).
"Укрзалізниця" особливо виділила рейс №5/6 між Маріуполем та Раховом, який став найдовшим у країні, адже простягся на 1806 кілометрів. Він дозволяє мешканцям Маріуполя доїхати до Львова за 21 годину замість 29 годин за альтернативним маршрутом.
Раніше "Укрзалізниця" показала нові вагони поїдів, обладнаних на заводі у Крюкові. Контракт передбачає постачання 100 нових складів за державні гроші. Усередині вагонів встановили розетки з USB-портами, кнопки виклику провідника, кулери з гарячою та холодною водою, а також системи сигналізації та відеоспостереження.
Писали також, що потяг "Укрзалізниці" зламався під час рейсу до Польщі. Склад повернувся із сусідньої країни з одним вагоном, залишивши решту на польській території через поломку в гальмівній системі.