Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Мати купила подарунок в інтернеті й втратила дар мови від того, що прийшло поштою (фото)

Жінка замовила товар в інтернеті, коли вона отримала пакунок, то не могла повірити своїм очам
Жінка розчарувалась, здійснивши покупку в інтернеті | Фото: Pixels

На відео Анна показує, який вигляд має список товарів у її телефоні, а також, що вона отримала в реальності.

Маму з Мексики чекав справжній сюрприз, замовивши велику різдвяну прикрасу для своїх вхідних дверей, вона отримала дещо інше. Цією епічною історією поділилась її донька, Анна Глорія, на своїй сторінці у TikTok, зібравши 800 тисяч переглядів.

Жінка побачила, як хтось прикрасив вхід до будинку гігантською червоною стрічкою, й вирішили зробити так і собі. Вона знайшла в інтернеті схожий товар й замовила доставку. Коли пакунок покупця нарешті прибув, матір втратила дар мови, виявивши всередині коробки не розкішний червоний бант, а його роздруковану версію.

На відео Анна демонструє, який вигляд має список товарів у її телефоні, а також, що вона отримала в реальності. На початку запису бант зображений на вхідних дверях як елегантна прикраса для дому.

Відео дня

Оскільки портал Temu, де здійснювалось замовлення, відомий своїми надзвичайно низькими цінами, декор обійшовся всього в 5,79 фунта стерлінгів.

"Не залишайте свою маму наодинці з цим застосунком", — написала дівчина в описі до ролика.

Жінка замовила товар в інтернеті, коли вона отримала пакунок, то не могла повірити своїм очам
Товар у застосунку
Фото: TikTok

Користувачі TikTok зазначили, що мамі варто було б уважніше прочитати оголошення, адже в описі товару пише: "Чудовий зимовий банер на двері з бантом". У назві також є слово "bandera", що перекладається як "прапор". Багато хто почав ділитися власними історіями.

  • "З моєю мамою теж таке було, ха-ха-ха";
  • "Мій тато попросив годинник, а отримав тільки ремінці";
  • "Тітка купила стільці, щоб сидіти на вулиці, а отримала кілька іграшок";
  • "Треба вчитись читати".

Що кажуть у Temu?

Через деякий час із Фокусом зв'язалася Анна Лагутіна, представник зовнішнього відділу зі зв'язків із громадськістю компанії.

Вона нагадала, що в Temu є комплексна політика післяпродажного обслуговування, яка передбачає, що ви можете повернути товар через 90 днів після покупки, за винятком окремих випадків.

Усі деталі та процедури повернення описані тут.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що 37-річна Вівіан де Вальк відкрила п'ять пачок печива Reese's й виявила, що у кожній з них повністю відсутнє арахісове масло. Жінка хотіла посмакувати солодощами після виснажливого робочого дня.

А от клієнтка мережі супермаркетів Sam's Club виявила у пирозі з м'ясною начинкою жахливу знахідку — людський зуб. Про це жителька міста Чанчжоу, що на сході Китаю, розповіла у відео, опублікованому в соціальній мережі Douyin.