АвтоВАЗ та російський завод Renault використовують 20-40% зарубіжних комплектувальних деталей. Припинення їх постачання призведе до зупинення складальних ліній.
Нові санкції проти Російської Федерації за ескалацію в Україні можуть вдарити в автомобільну промисловість і навіть призвести до зупинки складальних підприємств. Про це заявив керівник Renault Group Лука де Мео в інтерв'ю газеті Financial Times.
За його словами, нестабільна геополітична ситуація та криза в Україні можуть вдарити по всій галузі та призвести до зупинки складальних ліній російського заводу Renault та АвтоВАЗу (він, як відомо, також належить Renault Group). Підприємства можуть постраждати від фінансових санкцій, а також обмежень на поставку комплектувальних деталей з-за кордону.
Відомо, що зараз АвтоВАЗ та завод Renault у Росії використовують від 20 до 40% (залежно від моделі) автокомпонентів виробництва інших країн. Перебої зі своїми поставками стануть причиною тривалого простою складальних ліній.
Лука де Мео повідомив, що зараз у Renault Group вивчають альтернативні ланцюжки поставки автокомпонентів для російських підприємств концерну.
Раніше Фокус розповідав, що сотні нових позашляховиків Ford не можуть доставити покупцям через брак комплектувальних деталей. Недозібрані авто стоять просто неба.
Також ми писали, що новий Lexus LX доведеться чекати чотири роки, адже складальне підприємство не справляється з підвищеним попитом на модель.