Дефіцит мікрочипів обвалив світовий авторинок і продаж практично всіх великих автоконцернів знизився. Лише Tesla продемонструвала зростання, що дозволило седану Model 3 потрапити до трійки найпопулярніших моделей у світі.
Світовий авторинок переживає не найкращі часи. Продажі легкових авто у першому кварталі 2022 року впали на 14,4%. Про це свідчить статистика сайту focus2move.
Лідерство зберігає Toyota Motor — японський концерн продав 2,5 млн авто. На другому місці залишився Volkswagen Group (1,9 млн. авто), а на третьому — Renault-Nissan Alliance (1,7 млн.).
ТОП-10 лідерів світового авторинку у 2022 році:
- Toyota Motor — 2,5 млн. проданих авто (-6,8% до 2021 року)
- Volkswagen Group — 1,9 млн. авто (-15,4%)
- Renault-Nissan Alliance — 1,7 млн. авто (-13,5%)
- Hyundai-Kia — 1,6 млн. авто (-9,7%)
- Stellantis — 1,6 млн. авто (-15,4)
- General Motors — 1,3 млн. авто (-19,2%)
- Honda — 1,1 млн. авто (-6,5%)
- Ford Motor — 864 тис. автомобілів (-0,4%)
- Suzuki — 727 тис. авто (-10,1%)
- Tesla — 567 тис. авто (+224,6%)
Tesla продемонструвала стрімке зростання продажів і вперше опинилася у десятці провідних автоконцернів. Але ще більшою сенсацією стало влучення Tesla Model 3 у трійку найпопулярніших моделей авто у світі. Причому, відставання від багаторічного лідера Toyota Corolla зовсім невелике, а позаду залишилися бестселери, як Toyota RAV4, Ford F-Series і Honda CR-V.
Найпопулярніші авто у світі за 2022 рік:
- Toyota Corolla — 275 тис. проданих авто
- Tesla Model 3 — 256 тис. автомобілів
- Toyota RAV4 — 224 тис. авто
- Ford F-Series — 173 тис. автомобілів
- Honda CR-V — 169 тис. авто
- Toyota Camry — 161тис. авто
- Tesla Model S — 159 тис. автомобілів
- Toyota Hilux — 145 тис. авто
- Tesla Model Y — 136 тис. авто
- Chevrolet Silverado — 135 тис. авто
До того ж, у ТОП-10 моделей-лідерів потрапили ще дві Tesla. Настільки несподівані результати (а також падіння ринку) пояснюються дефіцитом мікрочипів. Tesla справляється з ним краще за багатьох автогігантів, а тому нарощує випуск авто та продаж.
Раніше Фокус повідомляв, що продаж вживаних авто в Україні перевищив довоєнний рівень. Як правило, ввозять недорогі автомобілі вартістю до $5000.