Загалом випустили лише 2500 пікапів ЗАЗ-968М. До наших днів збереглося дуже мало цих автомобілів.
Не всі знають, що "Запорожець" випускали не лише у стандартному пасажирському виконанні, а й у кузові пікап. Така версія дуже рідкісна і до наших днів дійшло трохи таких авто. Про вантажний ЗАЗ розповіли на сайті Авто24.
Легкі вантажні моделі на Запорізькому автозаводі намагалися створювати ще у 60-х роках, проте серійними вони так і не стали. На відміну від них, пікапи ЗАЗ спочатку не планували випускати серійно, а будували для потреб – вони розвозили вантажі територією підприємства.
Перші пікапи "Запорожець" створювали із бракованих кузовів "горбатого" ЗАЗ-965. Їм зрізали задню частину даху та на місці сидінь другого ряду виходив невеликий відсік для поклажі.
Пізніше подібні версії з'явилися і ЗАЗ-968. Саме такий варіант вирішили запустити у виробництво з 1990 року. Тоді якраз почала зароджуватись ринкова економіка і на ЗАЗі вважали, що авто підійде для малого бізнесу чи комунальних підприємств.
Проте пікап "Запорожець" не користувався попитом через непрактичність. Його вантажний відсік виявився надто маленьким, та й доступ туди був утруднений через високу кришку капота двигуна. Та й 40-сильний двигун не дуже справлявся з великим навантаженням.
У результаті до 1994 року випустили всього 2500 пікапів ЗАЗ-968М. А оскільки машини списували і здавали на металобрухт після завершення терміну експлуатації, то до наших днів дійшло не так вже й багато пікапів.
Раніше Фокус розповідав про унікальний вантажний ЗАЗ із переднім розташуванням мотора.
Також ми писали про саморобний суперкар на базі "Запорожця".