Праворульний ЗАЗ-11022 створили в 1991 році для країн із лівостороннім рухом. Деякі машини отримали інжекторні двигуни на 10 років раніше ніж "таврії" для українського ринку.
Мало хто знає, що ЗАЗ-1102 "Таврія" на початку 90-х постачали в Західну Європу. Було створено спеціальні експортні версії моделі, до того ж навіть праворульні. Про це пише сайт Hyser.
"Таврія" з правим кермом (версія одержала позначення ЗАЗ-11022) була створена в 1991 році для країн із лівостороннім рухом. Відразу кілька таких авто доставили у Великобританію через дилера Lada UK (ВАЗ також постачали в Британію з правим кермом). Машини поставили на облік, але сертифікацію вони не пройшли.
Згодом кілька ЗАЗ-11022 з'явилися на Мальті. Згодом вони опинилися в Італії та Греції, хоча в цих країнах правосторонній рух.
Із технічної точки зору більшість ЗАЗ-11022 мало чим відрізнялися від стандартної "Таврії", крім розташування керма. Втім, деякі авто отримали 1,2-літрові мотори зі впорскуванням палива. Нагадаємо, що в Україні "таврії" з інжектором почали продавати лише через 10 років.
Декілька ЗАЗ-11022 збереглися до наших днів. Примітно, що автомобілі зареєстровані не лише в західноєвропейських країнах, а й, наприклад, у Азербайджані.
Раніше Фокус повідомляв, що "горбатий" ЗАЗ-965 теж випускали з правим кермом, але його не експортували, а постачали на внутрішній ринок.
Також ми писали про унікальний електромобіль "Таврія" для Європи — його знайшли в Німеччині.