Розділи
Матеріали

Нестандартний електромобіль Honda CR-V із заводським ГБО виходить на ринок (фото)

Тарас Брязгунов
Фото: Honda | Honda CR-V e:FCEV відрізняється дизайном передньої частини

Електричний кросовер Honda CR-V e:FCEV оснащений невеликою батареєю та водневими паливними елементами. Запас ходу автомобіля сягає 621 км.

У лінійці Honda CR-V уперше з’явилася електрична модифікація. Кросовер уже вийшов на ринок у Японії, а згодом його продажі стартують і у США. Про авто розповіли на офіційному сайті Honda.

У Японії нова Honda CR-V e:FCEV (так назвали модель) доступна в лізинг з контрактною ціною від 8 094 000 ієн ($51 350). Електрокросовер пропонують лише у двох кольорах – білий перламутр та сірий металік. Від стандартної моделі він відрізняється дизайном передньої частини.

Кросовер пропонують у багатій комплектації
Фото: Honda

Електромобіль Honda CR-V e:FCEV – досить нестандартний. На його передній вісі встановлено мотор на 177 к. с. і 310 Н∙м.

Акумуляторна батарея Honda CR-V e:FCEV досить невелика – 17,7 кВт∙год. Цього достатньо, аби проїхати 61 км, а зарядка займає 2,5 години. Також є двонаправлена зарядка – можна живити електроприлади.

Далі підключаються водневі паливні елементи, де виробляється електроенергія. Запасу водню в балонах (4,3 кг) вистачить, аби подолати ще 560 км. Сумарний запас ходу становить 621 км.

Двонаправлена зарядка дозволяє живити електроприлади
Фото: Honda

Кросовер Honda CR-V e:FCEV пропонують у багатій комплектації Touring з двозонним клімат-контролем, електроприводом сидінь та дверей багажника, акустикою Bose з 12 динаміками, підігрівами крісел і керма.

До речі, на український ринок виходить плагін-гібрид Honda CR-V із витратою 0,8 л на 100 км.

Також Фокус розповідав про новий кросовер Honda для бездоріжжя.