Такий Гелік ви навряд чи бачили

індійський позашляховик, новий позашляховик, позашляховик на скелях, екстер'єр Force Gurkha
Фото: Force Motors | Модель другого покоління дебютує з 3-дверним кузовом, але через деякий час повинен з'явитися і 5-дверний позашляховик Force Gurkha

Індійська компанія Force Motors випустила вже друге покоління своєї моделі в стилі легендарного Гелендваген. Позашляховик Force Gurkha зберіг свої "фішки", але став більш сучасним, комфортним і безпечним.

Позашляховик Force Gurkha виробляється з 2008 року. У 2017 році він переніс глобальне оновлення, а тепер представлений вже в другому поколінні. В якому зберіг свою головну "фішку" — стилізацію під легендарний Mercedes-Benz G-Class.

індійський позашляховик, новий позашляховик, позашляховик на курній дорозі, екстер'єр Force Gurkha Fullscreen
Дивна формула "4х4х4" ніщо інше, як бажання компанії підкреслити, що повний привід Force Gurkha призначений для всіх чотирьох сезонів
Фото: Force Motors

При цьому кузов у Gurkha другої генерації повністю новий. Він став міцнішим і жорсткішим, хоча й отримав збільшену площу скління і дверні прорізи. Та й підріс трохи:

  • довжина — 4 116 мм (+124 мм);
  • ширина — 1 812 мм (+20 мм);
  • висота — 2 075 мм (+22 мм);
  • колісна база — 2 400 мм.

Змінився й інтер'єр Force Gurkha. З'явилася нова передня панель із 7-дюймовим екраном мультимедійної системи, регулювання рульової колонки за кутом нахилу і вильоту.

індійський позашляховик, новий позашляховик, інтер'єр Force Gurkha, салон, передня панель Fullscreen
Інтер'єр став більш сучасним і комфортним. За новим індійським законом дві фронтальні подушки безпеки входять в базове оснащення автомобіля
Фото: Force Motors

Поздовжні лавки поступилися місцем двом роздільним кріслам другого ряду, щоправда, з найпростішими поясними пасками безпеки. Усі три пасажирські сидіння в салоні мають кріплення Isofix для дитячих крісел.

індійський позашляховик, новий позашляховик, Force Gurkha в розрізі, сидіння в Force Gurkha Fullscreen
Усі три пасажирські сидіння в салоні мають кріплення Isofix для дитячих крісел
Фото: Force Motors

Force Gurkha отримав нову, більш жорстку раму. Підвіска зберегла свою схему: спереду — незалежна на подвійних поперечних важелях, ззаду — міст на пружинах, але отримала інші налаштування.

Підсилювач керма залишився гідравлічним, гальма — із задніми барабанними механізмами й АБС, коробка передач — п'ятиступінчаста механічна.

індійський позашляховик, новий позашляховик, екстер'єр Force Gurkha, шноркель Fullscreen
Як штатне оснащення на новий Force Gurkha встановлюються світлодіодні фари і шноркель
Фото: Force Motors

Трансмісія має жорстке підключення передньої осі, роздавальну коробку зі знижувальним рядом і блокування обох міжколісних диференціалів. Щоправда, заблокувати їх можна тільки вручну — повернувши рукоятки на центральному тунелі.

Тож Force Gurkha насправді є серйозним позашляховиком:

  • дорожній просвіт — 205 мм;
  • кут в'їзду — 37 градусів;
  • кут з'їзду — 33 градуси;
  • можливий підйом — 35 градусів;
  • глибина подоланого броду — 700 мм.

Під капотом Gurkha встановлений доопрацьований ліцензійний турбодизель OM616 від Mercedes-Benz. Древній 2,6-літровий мотор видає всього 91 к. с. і 250 Нм, але після всіх доопрацювань відповідає екологічним нормам BS6 (місцевий аналог Euro 6).

індійський позашляховик, новий позашляховик, екстер'єр Force Gurkha, вид ззаду, зовнішність Fullscreen
Як і в оригінального Гелендваген, двері багажника у Gurkha — розпахуються. За ними знаходиться відсік об'ємом 500 літрів
Фото: Force Motors

У себе на батьківщині Force Gurkha другого покоління з'явиться в продажу вже в жовтні. А в нас тим часом стартував продаж нового SEAT Leon за ціною від 612 225 гривень.

І приймаються замовлення на повністю новий для нашого ринку кросовер Toyota Yaris Cross вартістю від 556 528 гривень.

Раніше Фокус повідомляв, які зміни отримає справжній Гелендваген 2022 року, а також про те, що компанія Mercedes-Benz показала прототип повністю електричного G-Класу.