Три тонни ваги та до сотні за 4,4 секунди: "Гелендваген" перетворили на найшвидший у світі пікап

Brabus 900 XLP One of Ten, Brabus 900 XLP, Mercedes-Benz G-Class, Тюнінг Гелендвагена, пікап Гелендваген
Фото: brabus.com | Brabus 900 XLP One of Ten коштує понад пів мільйона євро

Brabus 900 XLP One of Ten — екстремальний 900-сильний варіант Mercedes-Benz G-Class у кузові пікап. Таких автомобілів випустять лише десять.

Related video

Опубліковано фото Brabus 900 XLP One of Ten. Німецькі тюнери перетворили культовий Mercedes-Benz G-Class на екстремальний пікап. Про це повідомляє офіційний сайт ательє.

Як випливає з назви, випустять лише 10 таких пікапів. Вартість тюнінгованого "Гелендвагена" перевищує пів мільйона євро.

Brabus 900 XLP One of Ten, Brabus 900 XLP, Mercedes-Benz G-Class, Тюнінг Гелендвагена, пікап Гелендваген Fullscreen
Пікап здатний розігнатися до 100 км/год за 4,4с
Фото: brabus.com

А числове позначення в назві автомобіля вказує на його потужність — 900 к. с. Крутний момент досяг 1250 Н∙м. Тритонне авто розганяється до 100 км/год лише за 4,4 с, а його максимальна швидкість обмежена 210 км/год. Це найшвидший пікап у світі — принаймні, до появи на ринку серійного Tesla Cybertruck. Середня витрата палива становить 15,5 л/100 км.

Таких результатів досягли, збільшивши об'єм V8 із 4,0 до 4,4 л і встановивши нові турбіни. До речі, цей же двигун отримав і оригінальний баггі "Гелендваген", також створений фахівцями Brabus.

Brabus 900 XLP One of Ten, Brabus 900 XLP, Mercedes-Benz G-Class, Тюнінг Гелендвагена, пікап Гелендваген Fullscreen
В обробці салону використані шкіра та карбон
Фото: brabus.com

Brabus 900 XLP One of Ten відчутно більший за стандартний Mercedes G-Class — 5,31 м у довжину. Це дозволило обладнати ззаду невелику вантажну платформу.

Важливо
Українець у Німеччині безкоштовно віддає Таврію: на ній він урятувався від війни
Українець у Німеччині безкоштовно віддає Таврію: на ній він урятувався від війни

Крім того, автомобіль підготували до особливо важкого бездоріжжя. Він отримав портальні мости, що дозволили збільшити кліренс удвічі — до 490 мм. Величезні 22-дюймові позашляхові шини вимагали розширення колісних арок. На додаток, встановлені лебідка, багажник на даху та металевий захист днища.

Brabus 900 XLP One of Ten, Brabus 900 XLP, Mercedes-Benz G-Class, Тюнінг Гелендвагена, пікап Гелендваген Fullscreen
Ззаду з'явилася вантажна платформа
Фото: brabus.com

Тюнінг "Гелендвагена" також включає оздоблення салону дорогою чорною шкірою. Розбавляють її карбонові деталі та яскраво-червоні металеві вставки, а на центральній консолі з'явився дорогий годинник Panerai Luminor.

Раніше Фокус розповідав, що в США збудували величезний шестиколісний пікап потужністю 1000 к. с.