Suzuki показали бюджетну модель за $5000: вона витрачає лише 4 л на 100 км (фото)

Suzuki Alto, Suzuki Alto 2022, новий Suzuki Alto, Suzuki Alto K10
Фото: Suzuki | Новий Suzuki Alto можна впізнати за широкою решіткою радіатора

Новий Suzuki Alto зберіг компактні розміри, але став просторішим усередині та багатше оснащеним. Хетчбек отримав економічний 1,0-літровий двигун на 67 к. с.

Suzuki презентували новий Alto K10. Десяте покоління компактної моделі надійде в продаж із кінця цього місяця за ціною від 5000 доларів. Подробиці авто розкрили на офіційному сайті Suzuki.

Suzuki Alto, Suzuki Alto 2022, новий Suzuki Alto, Suzuki Alto K10 Fullscreen
Автомобіль оснащений 1,0-літровим економічним двигуном на 67 к. с.
Фото: Suzuki

Для зниження собівартості новий Suzuki Alto випускатимуть в Індії, і саме в цій країні він з'явиться першим. Із 2023 року розпочнеться експорт моделі в інші країни.

Хетчбек зберігає досить простий і стриманий дизайн, хіба що решітка радіатора стала ширшою, а капот — вищим. У його основі лежить сучасніша платформа Heartect від більшого Suzuki Celerio. Автомобіль зберігає габарити попередника.

Suzuki Alto, Suzuki Alto 2022, новий Suzuki Alto, Suzuki Alto K10 Fullscreen
Хетчбек отримав цифрову панель приладів
Фото: Suzuki

Розміри Suzuki Alto 2022:

  • Довжина — 3530 мм
  • Ширина — 1490 мм
  • Висота — 1520 мм
  • Колісна база — 2380 мм
Suzuki Alto, Suzuki Alto 2022, новий Suzuki Alto, Suzuki Alto K10 Fullscreen
Оснащення включає кондиціонер і аудіосистему
Фото: Suzuki

Салон Suzuki Alto залишається досить простим, хоча панель приладів тепер цифрова, а топова версія тепер має 7-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи. Об'єм багажника зріс майже вдвічі — до 214 к.с. Комплектація включає кондиціонер, парктронік і аудіосистему з керуванням на кермі.

Важливо
Яскравий дизайн та понад 300 сил. Американці показали недорогий спортивний кросовер (відео)
Яскравий дизайн та понад 300 сил. Американці показали недорогий спортивний кросовер (відео)

Suzuki Alto 2022 зберіг 1,0-літровий 67-сильний двигун попередника, але його доповнили системою глушіння під час зупинок start/stop. Це знизило середню витрату палива до 4,0 л/100 км. На вибір запропоновані 5-ступінчаста механічна та роботизована КПП. Автомобіль дуже маневрений — діаметр його розвороту складає всього 9 м.

Раніше Фокус розповідав про новий Suzuki Grand Vitara. Популярний компактний кросовер вирішили відродити.

Також ми писали про оригінальний тюнінг Suzuki Jimny. Позашляховик перетворили на маленький "Гелендваген".