Назад у 80-ті: нові УАЗи отримали застарілі двигуни стандарту Євро-0
![УАЗ Буханка УАЗ Буханка, УАЗ СГР, УАЗ Хантер, UAZ Hunter, новий УАЗ, УАЗ Буханка](https://focus.ua/static/storage/thumbs/920x465/5/00/7b9e93f9-932d95a8c4e64ad5ccbf880e10740005.jpg?v=9192_1)
Двигуни екостандарту Євро-0 пропонують для позашляховиків УАЗ "Хантер" і мікроавтобусів СГР. Нові версії подешевшали менш ніж на 500 доларів.
Ульянівський автозавод продовжує спрощувати свої моделі. Раніше в лінійці УАЗ з'явилися моделі без ABS і подушок безпеки та з двигунами екостандарту Євро-2, а тепер у продаж надійшли версії із ще архаїчнішими моторами класу Євро-0. Про це повідомляє офіційний сайт автовиробника.
Починаючи з вересня, позашляховики UAZ Hunter і автомобілі сімейства УАЗ СГР (більше відомі як "Буханка") стали доступні з 2,7-літровим бензиновим двигуном потужністю 112 к. с. Він відповідає екологічному стандарту Євро-0, який діяв із 1988 по 1992 роки.
Нагадаємо, раніше в РФ офіційно дозволили випуск автомобілів із двигунами класу Євро-2, але в окремих випадках за спеціальним дозволом можна налагодити виробництво та моторів стандарту Євро-0. Таким авто заборонено виїзд за межі Росії.
![Від творців iPhone: розкрито подробиці електрокара Luxgen із запасом ходу 700 км (фото)](https://focus.ua/static/storage/thumbs/80x45/8/89/321f109f-4b67e485e45c4bf519e1ea830ffca898.jpg?v=2271_1)
Примітно, що паралельно у виробництві залишились і УАЗ із двигунами класу Євро-5. Моделі рівня Євро-0 дешевші на 20–25 тис. рублів ($325–410). Тим не менш, вони відчутно дорожчі, ніж моделі 2021 року, навіть незважаючи на спрощені двигуни відсутності систем безпеки.
Раніше Фокус повідомляв, що продажі нових авто в РФ падають уже восьмий місяць поспіль.